øhm tror jeg er gravid igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.942 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. april 2010

NinaNymannMadsen

ja overskriften siger vidst det hele.

har haft lidt kramper i maven på det sidste og har ikke fået min mens endnu skulle ha haft den i søndags. syntes selv jeg virker til at være blevet større om maven hvertfald.

har dog ikke morgenkvalme eller noget, men er træt og bliver lidt svimmel...

ville bare ud med det..

knus Nina (mor til asta maria 9 mdr og 3 uger)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Lone Jakobsen

er det så posetivt eller negativt?

du skrev for nylig om din kæreste der tog stoffer, og hvor hårdt det var at bo sammen med ham, fordi han aldrig var sammen med jeres datter....så jeg ville ikke starte med at ønske tillykke.

Anmeld

15. april 2010

NinaNymannMadsen

lidt negativt hvis jeg er gravid jo da jeg så skal stå med to børn jo... (kan ikke få mig selv til at få en abort, selvom det nok bliver sådan hvis det er)

men også posetiv, da jeg altid har ønsket mig hvertfald to børn tæt på hinanden, men altså det jo det at når han ikke hjælper meget til her hjemme så bliver det hårdt.

Anmeld

15. april 2010

Lone Jakobsen

ja det var lidt derfor jeg ikke startede med at ønske dig tillykke kan trøste dig med at jeg har 2 børn der er 18 mdr imellem....og jeg stod mere eller mindre alene med dem da de var små (jeg havde så 3 børn, men der var 4 år op til den næste)

Anmeld

15. april 2010

NinaNymannMadsen

nutche skriver:

ja det var lidt derfor jeg ikke startede med at ønske dig tillykke kan trøste dig med at jeg har 2 børn der er 18 mdr imellem....og jeg stod mere eller mindre alene med dem da de var små (jeg havde så 3 børn, men der var 4 år op til den næste)

okay... der kommer ca til at være halvandet år mellem hende jeg har nu og det der er i maven hvis der er noget jo vel og mærket...

skal ha købt en graviditets test så jeg kan finde ud af det..

men det er rart at vide at det godt kan lade sig gøre at være alene om to små. nu er asta maria gudskelov i dagpleje hele dagen næsten så det gør det hele en del nemmere hvis der endelig var noget.

Anmeld

15. april 2010

Lone Jakobsen

Astasmor skriver:

okay... der kommer ca til at være halvandet år mellem hende jeg har nu og det der er i maven hvis der er noget jo vel og mærket...

skal ha købt en graviditets test så jeg kan finde ud af det..

men det er rart at vide at det godt kan lade sig gøre at være alene om to små. nu er asta maria gudskelov i dagpleje hele dagen næsten så det gør det hele en del nemmere hvis der endelig var noget.

ja det bliver et par hårde år, med 2 så små. men samtidig er det bare helt fantastisk, for de vokser op og har utroligt meget glæde af hinanden. jeg er mor til 4 børn nu, men det er stadig de 2 der har det tætteste forhold.

Anmeld

15. april 2010

Loa

Jeg håber ikke det er rigtig ledt at skrive som jeg gør, det skal i hvert fald ikke opfattes sådan.....

I så fald af at du er gravid, så håber jeg du virkelig overveje at forlade din kæreste... Jeg har læst lidt med om hvad du/i har været igennem, og jeg syntes det virker som om du er bedre tjent uden ham.... Så tror jeg chancen for din(e) barn/børn får en meget mere glad mor end som du har det nu......

Håber det bedste for dig......

Anmeld

15. april 2010

NinaNymannMadsen

nutche skriver:

ja det bliver et par hårde år, med 2 så små. men samtidig er det bare helt fantastisk, for de vokser op og har utroligt meget glæde af hinanden. jeg er mor til 4 børn nu, men det er stadig de 2 der har det tætteste forhold.

ja det tror jeg gerne de får meget glæde af hinanden.

men nu må vi jo se om der er noget eller ej jo...

ved min kæreste har meget glæde af hans tvilligebror og at hans søster har 3 børn og er helt alene om dem, og de to mindste er der 2 år imellem og de har også stor glæde af hinanden. men det vil bare tage chancen hvis det og sådan noget jo

Anmeld

15. april 2010

NinaNymannMadsen

Loa skriver:

Jeg håber ikke det er rigtig ledt at skrive som jeg gør, det skal i hvert fald ikke opfattes sådan.....

I så fald af at du er gravid, så håber jeg du virkelig overveje at forlade din kæreste... Jeg har læst lidt med om hvad du/i har været igennem, og jeg syntes det virker som om du er bedre tjent uden ham.... Så tror jeg chancen for din(e) barn/børn får en meget mere glad mor end som du har det nu......

Håber det bedste for dig......

jo mange tak.

har overvejet det rigtig rigtig mange gange og ved at det ender ud med vi ikke er sammen mere jo, for der er ingen der holder til et forhold der er sådan som det her er jo.

tror da også at jeg bliver mere glad og alt det der jo uden ham.

skal nok give en update når jeg har fundet ud af noget mere om der er et lille spir i maven.

Anmeld

15. april 2010

Moar'en

Astasmor skriver:

ja overskriften siger vidst det hele.

har haft lidt kramper i maven på det sidste og har ikke fået min mens endnu skulle ha haft den i søndags. syntes selv jeg virker til at være blevet større om maven hvertfald.

har dog ikke morgenkvalme eller noget, men er træt og bliver lidt svimmel...

ville bare ud med det..

knus Nina (mor til asta maria 9 mdr og 3 uger)

Du må hen og hente en test så du kan finde ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.