Jeres børns livretter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. april 2010

TbCp

Hvad elsker jeres unger af mad?

Synes nogle af de ting Liva kan lide er nogle lidt mærkelige ting, men måske de slet ikke er så mærkelige?

Hun er vild med:

Feta
Bacon
Pomfrites (specielt de krydrede twisters man selv laver i ovnen)
Kartofler
Bøf.... altså sådan en rigtig god en fra slagteren.... for noget tid siden spiste hun en hel entrecote-bøf (aj jeg aner ikke hvad man kalder det )
Saltlakrids
Peberbolcher

Det var vist lige nogle af favoritterne...

Udover det er der selvfølgelig alle de "almindelige" ting som agurk, gulerødder, peberfrugt, leverpostej, makrel osv.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Vingummien

Uh se om jeg kan huske det hele Emil spiser jo nærmest alt.

Fisk og lasagne er nok favoritterne i varm mad og så kartofler med sovs, det er også sagen   Og majs og ærter kan han nærmest leve af hvis vi får det til aftensmaden så spiser han altid det først før han spiser resten af maden

Så er han vild med chokolade knapper :p Og mint pastiller, har ingen ide om hvordan han kan lide dem i den alder, men jeg har en pakke til at ligge i min skuffe med undertøj (fra engang jeg var syg) og hver dag skal han lige hen og lure om han lige må få en

Så elsker han multijuice med gulerod i Kiwi kan han også gufle vildt meget af

Det var lige ynglings tingene tror jeg

Anmeld

15. april 2010

JustAnotherName

Bianca elsker retter med pasta - alle slags ting hvor det indgår... f.eks. spaghetti og kødsovs, lasagne, pastafad i ovnen, og pasta som tilbehør til andre retter, osv..

Og så er hun meget glad for brød. Det har hun vist lidt efter sin far.
De to kan spise brød til alt slags mad. Det gør jeg ellers ikke ret tit, men engang imellem er det da dejligt med et stykke groft flutes eller hvidløgsbrød til maden.

Og så har Bianca (igen især efter sin far) også lidt en svaghed for pizza.

Bianca er også enorm god til at spise grøntsager - kartofler, gulerødder, blomkål, broccoli, ærter, majs, agurk, osv..

Og selvfølgelig glad for frugt (især æbler, pære og banan) og ost.

Og så har hun, ligesom de fleste, også en sød tand, som er svært glad for kage, kiks og chokolade.

Men sådan til aftensmad, der må livretten være NOGET MED PASTA!

Anmeld

16. april 2010

lion

Cassandra er et stort madøre, spiser alt, men her er et par ting hun er ellevild med.

Risengrød.

Conference pærer

en mærkelig ting: Syltede agurker.

Anmeld

16. april 2010

TbCp

lion skriver:

Cassandra er et stort madøre, spiser alt, men her er et par ting hun er ellevild med.

Risengrød.

Conference pærer

en mærkelig ting: Syltede agurker.

Hvad faen er conference pærer?

Anmeld

19. april 2010

lion

TbCp skriver:

Hvad faen er conference pærer?

alm pærer (Frugt.) Hun vil kun den slags pærer, vi har prøvet de andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.