Indbydelse til barndåb...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2010

Loa

foto på lærred skriver:

Hov glemte lige at vedhæfte et par eksemplar

Wow hvor er de søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

MorTilGustav

Jeg ville gerne have det HELT simpelt så jeg lavede dem bare selv ved at bruge mørkeblå pap til selve kortet, en lyselilla på papiet til skriften og fremkaldte så nogle billeder til at klistre på forsiden og et til indeni. Fandt en hjerte-udstikker-ting engang i Tiger som jeg brugte til dekoration - også som pynt til bordet (konfetti)  Så hjerterne blev det "gennemgående tema" som blev brugt til invitationen, bordpynt og på takkekortet  Er ganske tilfreds.
Held og lykke!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. april 2010

Nadi

Hejsa

Jeg laver også selv vores indbydelser, synes dem der er lige pt ikke rigtig er mig. Men fandt nogle super søde i Bog&idé da min søn skulle døbes i 2007.

Jeg vil have dem printet ud i A5 størrelse, og lamineret, bagpå vil jeg så vedhæfte ønskelisten.

-Nadia

Anmeld

16. april 2010

Millebasse

Til min søns barnedåb bestilte jeg på nettet, kan ikke lige huske hvor, men jeg kunne sætte et personligt billede ind.

Til min datters barnedåb har jeg selv lavet den via www.picasa.dk og fået dem fremkaldt via Photocare. Så har jeg skrevet indbydelsen på papir og limet den bagpå.

Anmeld

16. april 2010

Tut

Her er en idé

Anmeld

16. april 2010

quity

Happy skriver:

Ej hvor er det flot, det er du godt nok dygtig til. Hvor lang tid bruger du på sådan et kort?

Tak. Det 1. kort tager måske ca ½ time, men de efterfølgende (hvis de skal være magen til) tager ik så lang tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.