Sujan skriver:
Ja jeg har besluttet at jeg vil være gravid nu.. Efter at have prøvet i lidt over 10 mdr. Må det da være min tur nu.. Så nu ha jeg sagt til min krop at den skal taga sig sammen og komme ind i kampen for jeg gider ikke vente mere... For 5 år siden blev jeg gravid på p-piller med samme kæreste som jeg har nu, af forskellige årsager valgte vi dog abort... Så jeg burde ikke have nogle problemer med at blive gravid...
Ved ikke om det hjælper at true sin krop men man gør jo alt for at det skal lykkes ikke?. Krydset fingre for alle os som prøver...
Jeg håber at de lykkedes for jer :-)
Hvis du ikke allerede gør det, så kan jeg anbefale at starte med gravitamin allerede inden graviditeten, der er nemlig folinsyre i disse vitaminpiller, som kan afgørende for om graviditeten lykkedes.
Og lev sundt før graviditeten også :-) Da jeg aborterede i sin tid, indså jeg, at jeg ikke levede på sundeste vis - jeg omlagde kosten meget, skar ned på kaffe og usundt. Og det lykkedes heldigvis igen. Om det har en effekt, kan jeg jo ikke vide 100 %, men det bildte jeg mig ind.....
held og lykke
Anmeld