Jeg vil være gravid nu!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.056 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Sujan

Ja jeg har besluttet at jeg vil være gravid nu.. Efter at have prøvet i lidt over 10 mdr. Må det da være min tur nu.. Så nu ha jeg sagt til min krop at den skal taga sig sammen og komme ind i kampen for jeg gider ikke vente mere... For 5 år siden blev jeg gravid på p-piller med samme kæreste som jeg har nu, af forskellige årsager valgte vi dog abort... Så jeg burde ikke have nogle problemer med at blive gravid...

Ved ikke om det hjælper at true sin krop men man gør jo alt for at det skal lykkes ikke?. Krydset fingre for alle os som prøver...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

CS

Sender baby støv afsted til jer - må foråret bringe baby til jer

Anmeld

15. april 2010

FrkLarsen

En kæmpe klat babystøv på vej til dig! 

for at det er jeres tur inden længe til at få de berømte 2 streger  

Anmeld

15. april 2010

mortil4dejligepiger

Sujan skriver:

Ja jeg har besluttet at jeg vil være gravid nu.. Efter at have prøvet i lidt over 10 mdr. Må det da være min tur nu.. Så nu ha jeg sagt til min krop at den skal taga sig sammen og komme ind i kampen for jeg gider ikke vente mere... For 5 år siden blev jeg gravid på p-piller med samme kæreste som jeg har nu, af forskellige årsager valgte vi dog abort... Så jeg burde ikke have nogle problemer med at blive gravid...

Ved ikke om det hjælper at true sin krop men man gør jo alt for at det skal lykkes ikke?. Krydset fingre for alle os som prøver...

Rigtig meget held og lykke - jeg håber du kan teste gravid meget snart!!

Anmeld

19. april 2010

MoarTil4

Sujan skriver:

Jeg håber at de lykkedes for jer :-)

Hvis du ikke allerede gør det, så kan jeg anbefale at starte med gravitamin allerede inden graviditeten, der er nemlig folinsyre i disse vitaminpiller, som kan afgørende for om graviditeten lykkedes.

Og lev sundt før graviditeten også :-) Da jeg aborterede i sin tid, indså jeg, at jeg ikke levede på sundeste vis - jeg omlagde kosten meget, skar ned på kaffe og usundt. Og det lykkedes heldigvis igen. Om det har en effekt, kan jeg jo ikke vide 100 %, men det bildte jeg mig ind.....

held og lykke

Anmeld

19. april 2010

Miia90

Det vil jeg også gerne efter 2år og 6mdt forsøg

kom med baby støv for jeg vil være moar <3

Anmeld

20. april 2010

MoarTil4

Miia90 skriver:

jeg sender dig gerne noget babystøv ,  held og lykke med det

Anmeld

20. april 2010

Miia90

også en masse babystæv til jer

Mia

Anmeld

25. juli 2010

HenrietteBuchvadt

Jeg ved ikke om I er blevet gravide.. Men flere har anbefalet mig denne mirakkelkur

Min venindes mirakelkur har bestået af:

Gele Royal 75

Berberis Fructus comp. D3 - "Fructus Femina" (babyklister)

Ovarium D6

Stærk Folsyre 400 mcg

Købt ved www.helseriet.dk

Jeg har haft 3 SA i alt, og er nu blevet enig om jeg er nødt til at bruge denne kur..

Held og lykke

Hilsen Henriette

Mor til Gabriella

Testet positivt 20 april SA 30 april

Testet positivt 7 juli SA 12 Juli

Anmeld

25. juli 2010

Dansker I Holland

Miia90 skriver:

Sender en masse babystøv til dig

Kram herfra Sussie..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.