Tilbud!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Sabsy

Hej piger!

Jeg ved det er virkelig underligt indlæg, men ville dele det med jer

Min mor og jeg var igår i Kvickly og handle, hvor at jeg spotter det her helt ville tilbud!! 3 pakker "Samba" flødeboller til 20,- tænkte bare hvis der var nogen der skulle have noget med i børnehave el. skole til noget fødselsdag er det da vildt billigt..

Jeg skal nu bare stille sulten, men igen ville bare dele med jer

Kram Sabrina 35+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

otlitrom

Hehe.. Jeg er hverken gravid, skal dele noget ud, eller har noget barn der skal i børnehave.. Men jeg kunne da godt spise alle de flødeboller

Anmeld

15. april 2010

Sabsy

kitty skriver:

Hehe.. Jeg er hverken gravid, skal dele noget ud, eller har noget barn der skal i børnehave.. Men jeg kunne da godt spise alle de flødeboller

Jeg gik lige forbi dem igår og sagde til mig selv "NEJ SABRINA! - Det er spild af penge.. HVAD?! 3 for 20,- ned i kurven.." Hahaha

Anmeld

15. april 2010

otlitrom

SabrinaJuulOlsen skriver:

Jeg gik lige forbi dem igår og sagde til mig selv "NEJ SABRINA! - Det er spild af penge.. HVAD?! 3 for 20,- ned i kurven.." Hahaha

Sådan!! Ikke så meget halløj, bare ned i kurven!

Anmeld

15. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Uuuh,1000 tak,det er værdsatJeg eeeelsker flødeboller,og har heldigvis 1 års fødselsdag om 2 ugerJeg bor lidt langt fra en Føtex,men heldigvis kommer jeg faktisk lige forbi en i morgen,det må være et tegn

Anmeld

15. april 2010

Sabsy

Pernilleh skriver:

Uuuh,1000 tak,det er værdsatJeg eeeelsker flødeboller,og har heldigvis 1 års fødselsdag om 2 ugerJeg bor lidt langt fra en Føtex,men heldigvis kommer jeg faktisk lige forbi en i morgen,det må være et tegn

Griner - Jamen det var da så lidt

Det måtte bare deles med jer, men så du skrev føtex, det var en kvickly, ved ikke om det var en skrivefejl fra din side eller hvad?? - Men husk det er kvickly

Kram, held og lykke med den 1. års fødselsdag

Anmeld

15. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
SabrinaJuulOlsen skriver:

Griner - Jamen det var da så lidt

Det måtte bare deles med jer, men så du skrev føtex, det var en kvickly, ved ikke om det var en skrivefejl fra din side eller hvad?? - Men husk det er kvickly

Kram, held og lykke med den 1. års fødselsdag

1000 takNå ja,Kvickly,ha,ha,må være en smutter pga. min begejstring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.