Katvig i Føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Mumto3

Har I set at der er Katvig tøj i Føtex i denne uge? Min søde svigermor havde set det i deres tilbudskatalog og stod derned mandag morgen da de åbnede, og hun ringede meget skuffet til mig, og sagde at der var bare intet! (-og det er på trods af at jeg har 3 børn i forskellig alder, så det kunne da være at der var noget en af dem kunne bruge/passe). Hun endte op med at få en grøn heldragt til min lille pige på 2 år. Men det er en drengedragt, så jeg tror slet ikke at jeg får den brugt.

Er der nogen af jer, der har fået gjort et kup?

Iøvrigt har jeg set på katvigs hjemmeside, at de beklager meget at Føtex sælger Katvig tøj, og at der er tale om en fejl....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

zille_87

Vi var også nede og kigge, men skuffet blev man da...

Udvalget var virkelig ringe

Anmeld

15. april 2010

Sommerfuglelarven

Det med at Katvig beklager, det er typisk for børnetøjsmærkerne at skrive det på deres hjemmeside - det var det samme IdaT gjorde da Føtex solgte det. Og ved I hvad? Det er løgn og latin, tøjmærkerne sælger selv restlageret til butikkerne!

Her i Aalborg var der et KÆMPE udvalg i mandags, men kun fra str 128 og op efter, det er dog ALT for dyrt i forhold til lagersalgs priserne!

Anmeld

16. april 2010

chael

Det tøj de har i føtex fra Kartiv, kan jeg genkende fra deres lagersalg fra sidste år. De tager overpriver i forhold til hvor billigt det samme tøj var til deres eget lagersalg, det er frækt, men jeg fandt da en enkelt trøje til min datter og et par strømoer, jeg skal bruge til gave.

Men de kan jo ikke beklage en fejl de selv har begået, med mindre der selvfølgelig er nogen der har klaget

Hilsen Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.