Hvor meget sover jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.720 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. april 2010

MorTilSnartFire <3

Hejsa Ja, som overskriften siger : Hvor meget sover/sov jeres børn i en alder af 7-8 uger?

Min søn er 7 uger i går... Både i dag og i går har min søn sovet 2,5 time formiddag og en lille time eftermiddag... Fra han stod op til han skulle sove igen, var han vågen i 2 timer.. Han skulle gerne først sove ved 20 tiden i aften, som han plejer... Han virker ikke træt overhovedet, men er det ikke lidt han sover - tænker jeg? Han er jo ikke så gammel endnu  

hvad er jeres erfaringer?

Knus Sabrina- mor til Charlie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

L.J.L

Vores søn er først begyndt at sove de der 14-16 timer i døgnet efter han er blevet omkring 2 mdr.

Før da han var helt nyfødt, sov han omkring 10-12 timer i døgnet, virkelig hårdt! Lægen kaldte ham for et "aktivt barn".

Men det er helt normalt og børn har forskellige behov. Nogle sover omkring 20 timer i døgnet hvor andre kun sover omkring 10 timer i døgnet. Så længe dit barn er frisk og vågent

Anmeld

15. april 2010

Maise

Min pige er 15 uger, hun sover ca 3 timer formiddag, 2 timer eftermiddag og 1/2 tidlig aften og ca 20 kommer hun i seng, så jeg synes hun sover godt.

Næ det lyder ikke til at være meget hans sover, men så længe han er glad og ikke træt, så er det hvad han har behov for.

Anmeld

15. april 2010

MorTilSnartFire <3

linselouise skriver:

Vores søn er først begyndt at sove de der 14-16 timer i døgnet efter han er blevet omkring 2 mdr.

Før da han var helt nyfødt, sov han omkring 10-12 timer i døgnet, virkelig hårdt! Lægen kaldte ham for et "aktivt barn".

Men det er helt normalt og børn har forskellige behov. Nogle sover omkring 20 timer i døgnet hvor andre kun sover omkring 10 timer i døgnet. Så længe dit barn er frisk og vågent

Han er meget frisk og aktiv - pludre, smiler og kigger meget

Anmeld

15. april 2010

Brams

Da min datter var på den alder sov hun 5 timer om morgenen/formiddagen fra kl. 9-14, så var hun vågen i max 1½ time, inden hun blev lagt til sin anden lur på 2-3 timer. Herefter var hun igen vågen max 1½ time inden hun gerne fik en lille lur på 45 min/1 time. Om natten sov hun 8-9 timer i træk uden at få mad.

Min datter har et meget godt sovehjerte og det er hendes mor og far MEGET glade for

Anmeld

16. april 2010

Mathilde

Min erfaring siger at der er STOR forskel på hvor meget børn sover! Da min datter var 7 uger sov hun stort set ikke i løbet af dagen...kun lige en lille lur ved mig mens hun lå ved brystet.. Til gengæld sov hun godt om natten - dengang så længe din søn er tilpas og ikke virker træt er alt jo som det skal være

Anmeld

16. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi havde faste ammetider helt fra da han blev født..

Op kl 7

sove til formiddag; 1-2 timer (mellem 8.30-10.30)

sove til middag; 2-4 timer (mellem 11-16)

sove en lille morfar på 1½ time om eftermiddag

sove til nat; 19- 07 uden mad.

Han viste og viser stadig ikke tegn på sult..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.