Så er vi hjemme igen efter en DEJLIG TUR på sygehuset. Vi besøgte min ynglingsscanningsdame og jeg blev helt glad da hun stak hovedet ind og jeg kunne se at det var hende jeg skulle ind til.
Jeg kom op på briksen og fik smurt maven godt og grundig ind i gele og så satte hun scanneren på og "tuktuktuktuk..." det lille hjerte galoperede bare derudaf... 
Nu til den seriøse del af det hele. Jeg bliver jo scannet ekstra gange fordi jeg har en sygdom i tyktarmen og får medicin imod smerter. Min medicin har desværre den kedelige virkning i STORE doser (jeg får en meget lille) at det kan påvirke barnets evne til at udvikle sine knogler. Så selvom min risiko nærmest ikke er der, så tager de ingen chancer og derfor har jeg været til vækstscanning idag og for 4 uger siden.
Prinsessen var en uge for stor, for en måned siden... og idag er hun altså hele 2 uger for stor - eller bare større om man vil..
Det betyder for mig og min dejlige kæreste at prinsessen får lov at blive en maj-prinsesse istedet for en juni prinsesse, og det er blevet fastslået idag at hun IKKE får lov at blive derinde til termin, fordi hun simpelthen vokser for godt. 
Nu er spørgsmålet så bare hvor lang tid hun skal blive derinde, jordemoderen gætter på sidst i maj (ca.2 uger før termin) jeg ser helst hun bliver derinde længst mulig... så hun får den bedste start på livet, men jeg siger ikke nej tak til at få hende ud i uge 38 
Alt i alt en fantastisk dag og har bare nydt hendes små spark hele dagen og tænkt på hvor meget jeg allerede elsker hende...!!
KH
Zette
Anmeld