Til fotograf i morgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Karo

Imorgen skal Martin og jeg til fotograf med vores to børn. Det er hos Charlotte Hammer, som tog mave billederne af mig mens jeg var gravid, og det er også hende der tog en masse fantastiske billeder af Cassandra og Julius. Og jeg glæder mig bare helt vildt. Jeg syndes simpelthen hun tager de mest fantastiske billeder, og glæder mig sådan til at få en masse dejlige billeder af børnene. Et af de billeder hun tager af Ida har jeg planer om jeg vil bruge til invitationen til Idas barnedåb, som finder sted i hvidovre kirke lørdag d. 19 Juni.

Idag har sundhedsplejesken været her og hun syndes Ida udvikler sig lige som hun skal. Vores lille pige har på 7 dage taget 350 gram på, så hun var meget imponeret.Hun har fået en masse små knopper i bleområdet som sundhedsplejesken mente måske var hormonknopper. Hun anbefalede os at vaske Ida forneden med skumgummie engangsklude istedet for vådservietter, da hun åbenbart har en sart hud. Så vi har været et smut i føtex og købe klude, så vi kan komme af med de knopper. Vi har også været et smut på hospitalet hvor Ida skulle til hørescreening, og her viste alt sig også at være i skønneste orden.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

TbCp

Karo skriver:

Imorgen skal Martin og jeg til fotograf med vores to børn. Det er hos Charlotte Hammer, som tog mave billederne af mig mens jeg var gravid, og det er også hende der tog en masse fantastiske billeder af Cassandra og Julius. Og jeg glæder mig bare helt vildt. Jeg syndes simpelthen hun tager de mest fantastiske billeder, og glæder mig sådan til at få en masse dejlige billeder af børnene. Et af de billeder hun tager af Ida har jeg planer om jeg vil bruge til invitationen til Idas barnedåb, som finder sted i hvidovre kirke lørdag d. 19 Juni.

Idag har sundhedsplejesken været her og hun syndes Ida udvikler sig lige som hun skal. Vores lille pige har på 7 dage taget 350 gram på, så hun var meget imponeret.Hun har fået en masse små knopper i bleområdet som sundhedsplejesken mente måske var hormonknopper. Hun anbefalede os at vaske Ida forneden med skumgummie engangsklude istedet for vådservietter, da hun åbenbart har en sart hud. Så vi har været et smut i føtex og købe klude, så vi kan komme af med de knopper. Vi har også været et smut på hospitalet hvor Ida skulle til hørescreening, og her viste alt sig også at være i skønneste orden.

Vil glæde mig til at se de billede!!! Hun virker som en helt fantastisk fotograf og de billeder jeg har set, som hun har taget, er suverænt gode!!!

Og hvor er Ida da bare dejlig! Er helt vild med alt hendes skønne troldehår

Anmeld

15. april 2010

Jules

Hun ligner da sin bror mere og mere :) Glæder mig til at se de billeder :)

Anmeld

15. april 2010

JustAnotherName

Hvor ER hun dog bare FIN! Lille Ida 
Jeg vil glæde mig til at se resultaterne af Jeres fotografbesøg imorgen

Anmeld

15. april 2010

Ida.

Aaarmen en lille smuksak  hun er virkelig yndig! Kan godt forstå du glæder dig til fotografbesøg...jeg glæder mig i hvert fald til at se resultaterne

Anmeld

15. april 2010

Barbamama

Jeg er bare helt forelsket i hende. Hun er bare så smuk!!!!!

Anmeld

16. april 2010

lion

Hvor er det skønne billeder af Ida.

Jeg glæder mig til at se de billeder Charlotte tager af børnene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.