Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... passer bare så godt til lilja's personlighed! jeg har fået en ny udgave af bille, det er som om pagefrisuren fremmer hendes indre lille b*tch for hun er endnu mere strid end hun plejer at være, og det passer bare til håret
hun har det bedre, vi havde en helt normal nat i nat var jo til lægen i går med ørerne, for forrige nat var bare frygtelig. men hold kæft for en åndssvag læge vi kom ind til (ikke min egen). først siger hun at bille ikke har mellemøresbetændelse, så siger hun at der er betændelse, men trækker det i land igen, og så siger hun: måske har hun væske i ørene?, og bagefter: måske har hun hovedpine? bare du selv kan finde ud af det, kom jeg vist til at mumle ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er hun bare en smuk pige!
Åh ha.... Der er bare ikke noget værre end en læge der tvivler på sig selv :S
Jules skriver: Hvor er hun bare en smuk pige! Åh ha.... Der er bare ikke noget værre end en læge der tvivler på sig selv
Åh ha.... Der er bare ikke noget værre end en læge der tvivler på sig selv
tak!
og forresten vildt søde billeder af viktors melfest her forleden
Milka skriver: ... passer bare så godt til lilja's personlighed! jeg har fået en ny udgave af bille, det er som om pagefrisuren fremmer hendes indre lille b*tch for hun er endnu mere strid end hun plejer at være, og det passer bare til håret hun har det bedre, vi havde en helt normal nat i nat var jo til lægen i går med ørerne, for forrige nat var bare frygtelig. men hold kæft for en åndssvag læge vi kom ind til (ikke min egen). først siger hun at bille ikke har mellemøresbetændelse, så siger hun at der er betændelse, men trækker det i land igen, og så siger hun: måske har hun væske i ørene?, og bagefter: måske har hun hovedpine? bare du selv kan finde ud af det, kom jeg vist til at mumle ...
Bille ligner da slet ikke nogen bit.., hun ligner da en ren engel. Smuk er hun..........
Anna-jonas skriver: Bille ligner da slet ikke nogen bit.., hun ligner da en ren engel. Smuk er hun..........
det er selvfølgelig kun kærligt ment når jeg siger lille bitch det kan godt være hun ikke ligner det men hun er altså en strid lille én
Ajjjj prøv da lige at se hende.... hun kan da ikke være strid hende der, det tror jeg simpelthen ikke på
Det er det nye hår - det er PERFEKT til at skjule hornene...
JARRRMMMMEEEENNNN....!!!!! Hvordan kan man da se så dejlig ud... Ville bare ønske at Simone havde sådan et hår... Eller... Bare hår... Indtil videre er det kun sådan noget fe hår som stritter ud til alle sider...
Men Bille er da for skøn...
Knus Sabina
SMUK - lige så man smelter...... og jeg kan dårligt tro på, at der gemmer sig små horn indenunder den flotte hårpragt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128