Graviditets kløe????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.710 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. april 2010

morethanperfect

Hejsa.

Er der andre herinde der har kløet over hele kroppen i jeres graviditet ? Jeg er 10+4 , og jeg klør konstant over hele kroppen , men der er slemmest om aftenen , og sommetider har jeg svært ved at falde i søvn fordi jeg klør . Vi har skiftet vaskepulver osv. og det hjælper ikke. 

KH . Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

LIZO

du skal gå til lægen og  få taget en blodprøve...

jeg havde det fra uge 30.. og endte med at blive sat i gange 1 uge før tid..

jeg fik taget blodprøver 1 gang om ugen for at se om mine levertal var steget.. så det er vigtigt du kommer afsted..

du skal passe på med meget lange varme bade.. det kan godt irretere huden..

Anmeld

15. april 2010

morethanperfect

Hmm okay .. Det lyder mærkeligt .. Okay tusind tak for svaret

Anmeld

15. april 2010

Christinahr

morethanperfect skriver:

Hejsa.

Er der andre herinde der har kløet over hele kroppen i jeres graviditet ? Jeg er 10+4 , og jeg klør konstant over hele kroppen , men der er slemmest om aftenen , og sommetider har jeg svært ved at falde i søvn fordi jeg klør . Vi har skiftet vaskepulver osv. og det hjælper ikke. 

KH . Tine

Jeps, du skal til lægen. Har to bekendte der var igennem det og du skal have tjekket levertal mm

Anmeld

15. april 2010

LilleMor10

morethanperfect skriver:

Hejsa.

KH . Tine

Jeg har haft det hele min graviditet igennem, og mit er også slemmest om aftenen, jeg gik til læge men min lever havde det fint, vi har så lige fundet ud af at ens krop reagere på ting som den ikke plejer når man er gravid, mit var støv mider og det er ligemeget hvor grundig rent jeg gør så klør det, men man kan få noget creme mod det på apoteket, snak med lægen evt 

Anmeld

15. april 2010

morethanperfect

Hold op .. Jeg har bestilt  tid til lægen så må vi se hvad han siger jo

Anmeld

15. april 2010

angelmom

jeg har helt vildt ondt af dig, og det er ikke engang ironi!

jeg havde gravdilitets klø i godt 7 mdr. og jeg var ved at blive sindsyg til sidst, da jeg ventet min søn..

selvom at jeg smøre ind i diveres cremer og olier, så fik jeg faktisk et godt råd fra en sygplejske..

køb en flaske aloe vera gele og en aloe vera creme, og sæt det på køl, og når så kroppen klør så smør dig ind i det, og når man så har taget bad i varmt bad, så slut af med et koldt bad!!

Mit levertal var osse fint, men nøje jeg var ved at blive vanvittig til sidst af bare kløen, især på ryggen kløet det.

men kan dog lige oplyse at kløen stopper ca. en uge efter du har født!

Anmeld

15. april 2010

morethanperfect

angelmom skriver:

jeg har helt vildt ondt af dig, og det er ikke engang ironi!

jeg havde gravdilitets klø i godt 7 mdr. og jeg var ved at blive sindsyg til sidst, da jeg ventet min søn..

selvom at jeg smøre ind i diveres cremer og olier, så fik jeg faktisk et godt råd fra en sygplejske..

køb en flaske aloe vera gele og en aloe vera creme, og sæt det på køl, og når så kroppen klør så smør dig ind i det, og når man så har taget bad i varmt bad, så slut af med et koldt bad!!

Mit levertal var osse fint, men nøje jeg var ved at blive vanvittig til sidst af bare kløen, især på ryggen kløet det.

men kan dog lige oplyse at kløen stopper ca. en uge efter du har født!

Åhh Gud .. Lyder ikke særlig rart ! Mit er rigtig slemt på armene og benene .. Det forfærdeligt ! Har været ved lægen i dag og han tog blodprøver , så må vi se på mandag hvad de siger .. Men kan det ikke bare holde op med at klø . ? Syns det vildt ..

De første måneder havde jeg kvalme og opkast og nu skal jeg ha kløe !? Ihh ..  

Anmeld

15. april 2010

K&S

morethanperfect skriver:

Hejsa.

KH . Tine

Hej hej

Jeg havde også et par uger omkring samme tidspunkt i graviditeten, hvor jeg ikke lavede andet end at klø mig over hele kroppen - min kløe stoppede heldgivis igen efter et par uger, men nøj, det var nogle laaaange uger.

Jeg tænkte ligesom dig - nu har jeg haft kvalme siden jeg blev gravid og er stadig ikke helt på toppen endnu og så skal jeg også døje med kløe, det kan bare ikke være rigtigt...! Jeg kunne dog mindske kløen en lille smule om aftenen, hvis manden smurte mig ind i creme (jeg brugte Dermas bodylotion)...!

Håber og  fingre for at din kløe er forbigående ligesom min

Katja

Anmeld

16. april 2010

morethanperfect

Tusind tak for gode råd .

Lægen sagde det ikke var noget slemt men alligevel skulle jeg ringe på mandag og høre om mine blodprøver så fine ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.