HJÆLP: Hvad hedder denne film?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarViborg skriver:

Hvis du ikke finder den, kan "Stepmom" ellers også anbefales! Klassisk tudefilm  med Julia Roberts og Susan Sarandon!

Ja den er også supergod!!! Den tudede jeg også til... Og Marley and Me!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

AnneBJ

Det lyder meget rigtigt, selvom den film vist handler om én med ti børn...

Anmeld

15. april 2010

C-Posey

Den hedder "hvem vil elske mine børn" - "Who will love my children"

Anmeld

15. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
112233 skriver:

"Who will love my children"... tror jeg...

BINGO!!! Der var den - mange tak

Anmeld

15. april 2010

Sabsy

Rosa skriver:

Jeg har fået anbefalet en tudefilm, men hvad hedder den?

Den handler efter sigende om en mor til 5 børn som har fået konstateret dødelig cancer, faren er alkoholiker og filmen  handler om at hun på 1/2 skal bortadoptere sine børn inden hun dør.

(Ja - den lyder vildt morbid, men efter kun at trille en enkelt lille fesen tåre til The Notebook i går trænger jeg til at vræle!!!)

Kh

Rosa

Jeg ser meget en film der hedder "P.S I Love You".. Den er helt vidunderlig.. Den koster 50,- i FONA

Sender lige en trailer med..

http://www.youtube.com/watch?v=3GNxdc-wlw4

Det samme med filmen "The Lake House" også til 50,-

http://www.youtube.com/watch?v=4hYO8b4u3po

God fornøjelse

Anmeld

15. april 2010

AnneBJ

SabrinaJuulOlsen skriver:

Jeg ser meget en film der hedder "P.S I Love You".. Den er helt vidunderlig.. Den koster 50,- i FONA

Den er altså også vidunderlig.... Og endnu bedre som bog, hvis man er til den slags!

Anmeld

15. april 2010

Sabsy

AnneBJ skriver:

Den er altså også vidunderlig.... Og endnu bedre som bog, hvis man er til den slags!

Jeg er ikke så god til bøger, mister hurtig lysten.. Men har hørt den er alt værd på bog

Anmeld

15. april 2010

DK

Hej M.

Jeg tænkte nok at de kære baby brugere liiige vidste hvad mine vage minder om den skrækkeligt sørgelige film hed. Har du fået den set? Og så ikke engang 5-7 børn som jeg huskede, men 10 børn!!! Og baseret på en sand historie!

Derudover så tag da også og se The Lake house. Ikke den vildeste tudefilm jeg har set, men der røg et par stykker til sidst. Meget romantisk og underfundig...

Anmeld

15. april 2010

Vidunderligeunger

Rosa skriver:

Den handler efter sigende om en mor til 5 børn som har fået konstateret dødelig cancer, faren er alkoholiker og filmen  handler om at hun på 1/2 skal bortadoptere sine børn inden hun dør.

(Ja - den lyder vildt morbid, men efter kun at trille en enkelt lille fesen tåre til The Notebook i går trænger jeg til at vræle!!!)

Kh

Rosa

er skuffet over du ikke tudede over notebook!!!

Anmeld

15. april 2010

Bayze

Rosa skriver:

Kh

Rosa

HA HA HA - altså du er da lidt syg oven i det lille kønne hoved af dit

Jeg plejer ellers at være et helt filmleksikon, men den der kan jeg ikke lige genkende.  Men den lyder godt nok også corny....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.