Hjælp til gave til dreng til konfirmation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.771 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores nabos dreng skal konfirmeres her i weekenden og jeg ved ikke, hvad jeg skal købe til ham - det må max koste 200 kr. Vi skal ikke med til festen, men det skal være være en lille ting. De har også altid være så søde til, at komme med noget, da vi fik børnene og til deres dåb.

Nogen gode forslag?

Kh.

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Kløver

MoarHvidovre skriver:

Vores nabos dreng skal konfirmeres her i weekenden og jeg ved ikke, hvad jeg skal købe til ham - det må max koste 200 kr. Vi skal ikke med til festen, men det skal være være en lille ting. De har også altid være så søde til, at komme med noget, da vi fik børnene og til deres dåb.

Nogen gode forslag?

Kh.

Katja

når vi har modtaget mindre pengebeløb, er der aldrig blevet købt en gave, men ja så givet et telegram med pengene i, da det så er nemmere for konfirmanden selv at købe noget større ved at lægge det sammen, måske det var en idé ved ikke hvad man kan købe for 200 kr, synes det er et fint beløb at give, men svært at købe en gave ud fra

Anmeld

15. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville helst undgå, at give penge - men det ender det måske med, hvis der ikke er andre som har nogen gode forslag

Anmeld

15. april 2010

RumlesMor

Gavekort til Intersport/Sportsmaster eller lign.?

Synes det er en passende nabo-gave.

Anmeld

15. april 2010

AnneBJ

Biogavekort! Det kan alle da bruge. Det har jeg fået i gave et par gange over de sidste par år, både af tætte venner men også af fx naboer eller forældres venner. Jeg er blevet rigtig glad hver gang!

Anmeld

15. april 2010

Miss Tina

Der er masser af muligheder at hente på www.gavekort.dk - den har jeg brugt nogen gange.

Lækker bluse

En af de sidste nye dvd/cd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.