Bare en tanke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Lise

Hvem spiser alle de kager i laver hele tiden? Og bruger i ikke monster mange penge på grej og gear?

Jeg synes det kunne være hyggeligt at bage flotte kager hele barslen væk, men hvis jeg bager dem, skal nogen jo også spise dem. Og det ville nok blive mig, og så ville jeg pludselig veje 100 kg.. Man kan jo ikke bare bage dem, og smide dem i skralderen, vel?

Lise - har tænkt på dette tit, så nu spørger jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg laver helst kager til folk jeg kender.

Men jo, det koster lidt. Jeg har valgt at ønske mig det i fødslsdagsgave og julegave og det er jo dejligt, når man ellers er på et sted i sit liv, hvor man har stort set alt man ønsker sig

Anmeld

15. april 2010

Susan1978

Lise du har ret, hvis jeg fx skulle spise alle de kager jeg lavede så var jeg smeller..

men jeg er så heldig at jeg har fået overdrevent mange kagebestillinger og jeg synes stadig det er sjov..  har sagt til mig selv at den dag det blir en stressfaktor eller jeg ikke synes det er sjov længere så stopper jeg.   Desværre har jeg ikke den store opbakning hjemmefra mht min kagehobby, han synes det er irreterende når jeg roder i hele køkkenent, larmer med el piskeren eller bruger flere aftener på pynt..   men jeg har bare valgt at ignorere dette...  jeg irritererer mig ikke synderligt over hans hobbyer og en dag vil han nok synes det er ok.   (har dog hørt ham sige til andre at jeg er skide go til det.. )

og jo  jeg har brugt rigtig mange penge på udstyr, men hvis jeg lavde hvilken som helst anden hobby ville jeg også købe ting dertil.. fx male.. så var der jo lærreder, farver, pensler osv osv..

Anmeld

17. april 2010

Jordbærpigen

Jeg bager kager til dem jeg kender.. Og så ejer jeg en dejlig kæreste, som meget gerne vil spise dem Bager i ny og næ en kage til kollegaerne, tager en kage med når vi besøger svigermor osv. Synes tit der er en anledning til at bage en kage Jeg har desuden købt en mindre springform, så jeg ikke altid behøver lave en stor kage på 24 cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.