Mødes i københavn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.470 visninger
33 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Karo

Jeg syndes jo simpelthen at jyderne og fynboerne er så gode til at finde ud af at mødes og jeg tænke om vi københavnere ikke kunne gøre dem kunsten efter. Jeg ligger gerne lejlighed til at vi kan mødes og vi kan vel værer en 5-6 mødre her med børn. Så hvis i har lyst så sig til, for hvis vi er et par stykker kan vi jo finde en dato hvor vi kan mødes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Karo

Man er selvfølgelig også velkommen selv om man ikke bor her på sjælland

Anmeld

15. april 2010

Skouboe

Jeg er klart frisk 

og hvis det ender med at vi bliver mange flere, kan vi sagtens være her... Ulempen er at det er i Ølstykke - ca. 40 min fra Kbh i S-tog - fordelen er at jeg har en stue hvor vi kan have 60 mennesker siddende til spisning (det er testet)

Anmeld

15. april 2010

LIZO

zoey og jeg vil os meget gerne med

Anmeld

15. april 2010

Milka

vi vil også med

Anmeld

15. april 2010

sarahb

Det ville være super hyggeligt

Anmeld

15. april 2010

Karo

Hvad passer jer bedst. Jeg går udfra det skal være en weekend, men er det bedst med en lørdag eller en søndag?

Anmeld

15. april 2010

Milka

Karo skriver:

Hvad passer jer bedst. Jeg går udfra det skal være en weekend, men er det bedst med en lørdag eller en søndag?

for os er det ligemeget om det er lørdag eller søndag

Anmeld

16. april 2010

LIZO

vi kan altid

Anmeld

16. april 2010

Skouboe

Karo skriver:

Freja går til svømning med far om lørdagen, så en søndag er nok det bedste herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.