Nu er det min tur igen til at ha en syg datter.
Vi hentede hende i vuggestuen i går kl. 14 og 1 time efter da vi var kommet hjem skulle hun ha skiftet ble, den var PÆN fuldt.
Kl. 18 da vi sidder ved sofabordet og spiser pandkager, slå Cassandra en "sjov" prut ved siden af mig og jeg tænker ikk over det, kort tid efter gå hun over til sin far og han fjerner noget fra Cassandras fod, som så vidste at være lort. Så blev det bedste for os at det var Cassandras bad tur, for hun havde lort op og ned af benene.
Kl. 19 da hun skulle i seng, ja ville hun jo ikk sove og Jacob prøvede 1 time, så tænkte jeg ligemeget lad hende kom ind i stuen så tager vi den derfra. kl. 20.30 skulle hun skiftes igen, efter hun havde slået en sjov prut. Hun sagde selv prutte lyde med munden lige bagefter og så rigtig sjov ud i hovedet mens hun kiggede på mig og Jacob og vi vidste at det igen var en god fuldt tynd lorteble. Hun legede så i stuen mens vi så tv, og hun lagde sig så på gulvet, nok for at sove jeg lod hende falde i søvn og hun blev båret ind i sin seng.
kl. 5.30 i morges hørte jeg så min datter komme ind til os i stuen, jeg ville tage hende for at hun kunne sove videre sammen med os. Jeg tager hende under armen og hun er våd(sveder meget når hun sover) og jeg var liiige ved at lægge hende sammen med os, da jeg huskede hendes mave.
Godt jeg gjorde det, så hun var våd af lort, det var alle vegne, i hendes hår, i halsen på hendes nattøj og næsten på alt i sengen. Så det var igen direkte i bad og nej hvor blev hun ked af det, for hun var jo ikk rigtig vågen og ville bare ikk i bad.
Så lige nu spiser hun morgenmad med farmand.
Anmeld