Så blev det Annikas tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Ida.

Jep så blev Annika også syg - indtil videre dog kun med feber og maverumleri - hun har endnu ikke kastet op eller haft diarré, så hun virker til at være ramt ligesom jeg er (jeg har dog ikke haft feber), hvor det er startet med maverumlen og kvalme og så efter nogle dage gået i dårlig mave (jeg har heller ikke kastet op)...nu må vi se...

Pudsigt nok så har jeg det bedre med, at hun nu er syg, end jeg havde det med at gå og vente på, at hun måske ville blive syg - nu ved jeg, hvad jeg har at forholde mig til, og da jeg selv lige har været det igennem, ved jeg nogenlunde, hvordan hun har det...så krydser jeg bare fingre for, at hun ikke taber sig for meget!! For det er næsten det værste...

Når det så er sagt, så er jeg da MØGtræt af sygdom - jeg går jo glip af foråret ved at gå rundt herhjemme i nattøj og være sløj og have syge børn....ØV!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

lion

Hvor er det kedeligt at I er så syge hjemme hos jer.

Jeg håber det snart er overstået. Rigtig god bedring.

Anmeld

15. april 2010

JustAnotherName

Jep så blev Annika også syg - indtil videre dog kun med feber og maverumleri - hun har endnu ikke kastet op eller haft diarré, så hun virker til at være ramt ligesom jeg er (jeg har dog ikke haft feber), hvor det er startet med maverumlen og kvalme og så efter nogle dage gået i dårlig mave (jeg har heller ikke kastet op)...nu må vi se...

Pudsigt nok så har jeg det bedre med, at hun nu er syg, end jeg havde det med at gå og vente på, at hun måske ville blive syg - nu ved jeg, hvad jeg har at forholde mig til, og da jeg selv lige har været det igennem, ved jeg nogenlunde, hvordan hun har det...så krydser jeg bare fingre for, at hun ikke taber sig for meget!! For det er næsten det værste...

Når det så er sagt, så er jeg da MØGtræt af sygdom - jeg går jo glip af foråret ved at gå rundt herhjemme i nattøj og være sløj og have syge børn....ØV!

Ej ØV! Træls at det også nåede til Annika. Men det er jo svært at undgå.

Jeg håber bare at hun kun liiige oplever toppen af det, og det allerede er ovre igen imorgen. Man kan jo have lov til at håbe på, at det er stilnet af, og at hun ikke vil blive ramt i halvt så slem grad som Lina var det.

I MÅ SE AT BLIVE FRISKE!! Så rigtig god bedring! 
Jeg håber I bliver klar til, og får overskud til, at vi kan ses den 22énde?!

God bedring herfra...

Anmeld

15. april 2010

Ida.

lion skriver:

Hvor er det kedeligt at I er så syge hjemme hos jer.

Jeg håber det snart er overstået. Rigtig god bedring.

Tak Helene og i lige måde kan jeg se...hvor er det synd for jer, at I nu også skal døje med sådan en omgang sygdom oveni alt det andet, I bøvler med...håber virkelig snart det vender for jer!!

Anmeld

15. april 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Ej ØV! Træls at det også nåede til Annika. Men det er jo svært at undgå.

Jeg håber bare at hun kun liiige oplever toppen af det, og det allerede er ovre igen imorgen. Man kan jo have lov til at håbe på, at det er stilnet af, og at hun ikke vil blive ramt i halvt så slem grad som Lina var det.

I MÅ SE AT BLIVE FRISKE!! Så rigtig god bedring! 
Jeg håber I bliver klar til, og får overskud til, at vi kan ses den 22énde?!

God bedring herfra...

Det er simpelthen SÅ mærkeligt, for hun har haft feber og været småsløj hele dagen, men har leveret to helt normale bleer og spist fuldstændig 100% som hun plejer - når man spørger om hun har ondt, så siger hun lige så ynkelig ja og peger på sit knæ, hvor hun faldt og fik en hudafskrabning i sidste uge hun virker slet ikke generet i maven...men det kan jo komme endnu - ellers har hun simpelthen fanget en anden virus

Om vi er klar d. 22. - det aner jeg jo ikke!! Men det håber jeg da virkelig godt nok, for jeg trænger snart til, at der skal ske noget - orker ikke, at dagene går med at passe vores sygdom og praktiske opgaver...trænger til noget der er hyggeligt og sjovt og afslappet og og og

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.