skære tænder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. april 2010

NinaNymannMadsen

min datter på snart 10 mdr har 4 tænder, og er lige idag begyndt at skære tænder. er det normalt? eller er det bare noget de ikke må gøre og i så fald hvad kan man gøre for at få dem til at stoppe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

hc=k

Det er helt normalt og de stopper igen. Kristopher gjorde det også da han var 10 måneder, men han gør det ikke mere nu

Anmeld

15. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Astasmor skriver:

min datter på snart 10 mdr har 4 tænder, og er lige idag begyndt at skære tænder. er det normalt? eller er det bare noget de ikke må gøre og i så fald hvad kan man gøre for at få dem til at stoppe?

Lina har 10 tænder og er  lidt over 1 år. Hun kan også godt nogen gange gøre det og det eneste jeg har gjort er, at sige nej til hende og lede hendes opmærksomhed over på noget andet, så hun glemmer, at skærer dem

Anmeld

15. april 2010

NinaNymannMadsen

okay... så er jeg mere rolig når det er normalt.

prøver at aflede hende men det ikk nemt når hun ikk er ældre. men det lykkeds da alligevel lidt.

Anmeld

15. april 2010

Milka

min datter luca har også gjort det meget, dog er det faktisk aftaget, nu når jeg tænker over det. og det var som regel tegn på hun ville have sin sut! tvillingesøsteren begyndte at efterligne hende og ofte var det en hel tænderskæringssymfoni de havde gang i

Anmeld

15. april 2010

NinaNymannMadsen

Milka skriver:

min datter luca har også gjort det meget, dog er det faktisk aftaget, nu når jeg tænker over det. og det var som regel tegn på hun ville have sin sut! tvillingesøsteren begyndte at efterligne hende og ofte var det en hel tænderskæringssymfoni de havde gang i

okay. nu ved jeg så det ikke er sutten hun vil ha da hun aldrig har brugt sut hun vil simpelthen ikke ha den

Anmeld

15. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Alexander gjorde det også meget i en kort periode,tror det var i forb. med nogle nye bisser

Anmeld

15. april 2010

NinaNymannMadsen

Pernilleh skriver:

Alexander gjorde det også meget i en kort periode,tror det var i forb. med nogle nye bisser

okay... det kunne da godt ske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.