pude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.531 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. april 2010

FruEllingsen

Der er jo noget med at spædbørn ikke skal bruge pude i starten er der ikke 

Hvornår er det så at børnene begynder at bruge pude??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Vidunderligeunger

var lige ude og købe dyne og pude - troede jeg, i går damen i butikken sagde at det er bedst for baby/barn ikke at have pude det første års tid så jeg gad ik investere i en pude.. men så fik hun en god lidt dyr dyne i stedet for...

Anmeld

14. april 2010

Mira0911

Min brugte pude fra hun var 6-7 mdr

Anmeld

14. april 2010

Low

Det er "sjovt" at der bliver lavet pude til babyer nu hvor man siger at det ikke er godt for dem

Anmeld

14. april 2010

FruEllingsen

Low skriver:

Det er "sjovt" at der bliver lavet pude til babyer nu hvor man siger at det ikke er godt for dem

Ja det er egentlig lidt sjovt at de gør det.

Anmeld

14. april 2010

Skouboe

Low skriver:

Jeg købte en pude sammen med babydynen, og Freja har brugt den flittigt som støtte bag ryggen i barnevognen, så hun kunne komme lidt op og kigge på verden, selvom hun ikke kunne sidde selv.

Hun er så begyndt at sove med den da hun var ca. 11 måneder.. og der er i øvrigt ikke forskel på babypuder og junior puder, så når du køber en babypude, er det i virkeligheden en juniorpude du køber... eller noget i den stil.

Anmeld

14. april 2010

Sjl-msl-Mkl

Skouboe skriver:

Jeg købte en pude sammen med babydynen, og Freja har brugt den flittigt som støtte bag ryggen i barnevognen, så hun kunne komme lidt op og kigge på verden, selvom hun ikke kunne sidde selv.

Hun er så begyndt at sove med den da hun var ca. 11 måneder.. og der er i øvrigt ikke forskel på babypuder og junior puder, så når du køber en babypude, er det i virkeligheden en juniorpude du køber... eller noget i den stil.

Jeg vil blot fortælle dig at en baby pude er der næsen ikke fyld i, hvor imod en junior pude er der noget mere fyld i. Så jo der er forskel..

Anmeld

14. april 2010

Pige2009

Min SP anbefaler først, at de små får en pude, når de bliver et års tid.

K.h. Linda

Anmeld

14. april 2010

Skouboe

DatterMalou skriver:

Jeg vil blot fortælle dig at en baby pude er der næsen ikke fyld i, hvor imod en junior pude er der noget mere fyld i. Så jo der er forskel..

Vi har begge dele, men det var så junioren jeg købte sammen med babydynen, fordi jeg havde brug for noget fluffy at putte bag hendes ryg - damen i Jysk kaldte dem begge babypuder...

Tak for forklaringen Så lærte jeg også noget i dag...

Anmeld

14. april 2010

Sjl-msl-Mkl

Skouboe skriver:

Vi har begge dele, men det var så junioren jeg købte sammen med babydynen, fordi jeg havde brug for noget fluffy at putte bag hendes ryg - damen i Jysk kaldte dem begge babypuder...

Tak for forklaringen Så lærte jeg også noget i dag...

det var så lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.