Ingen info omkring dårligt vand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. april 2010

Michael healer

Hej

Her forleden dag, så vores vand mærkeligt ud, og smagte ikke normalt, så vi købte nogle vand på flaske

Jeg ringede så dagen efter , for at fortælle det til vandværket, som kunne fortælle, at ja der havde været et brud på røret, som var sket for 4-5 dage siden, men det var så lavet, og alt var normalt igen

Jeg syntes det er for dårligt vi ingen info har fået omkring dette, hvad mener i ?

mvh Michael

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Mira0911

Michael healer skriver:

Hej

Her forleden dag, så vores vand mærkeligt ud, og smagte ikke normalt, så vi købte nogle vand på flaske

Jeg ringede så dagen efter , for at fortælle det til vandværket, som kunne fortælle, at ja der havde været et brud på røret, som var sket for 4-5 dage siden, men det var så lavet, og alt var normalt igen

Jeg syntes det er for dårligt vi ingen info har fået omkring dette, hvad mener i ?

mvh Michael

Arbejder på et plejehjem, og de havde ingen vand igår, fordi det var gult og der skulle renses i rørene..

Vi fik slet ikke besked på at der blev lukket for vandet...

Anmeld

14. april 2010

Fines mor

Jo det er da bestemet for dårligt.

Du kan prøve at sende en mail til Miljøministeriets informationscenter og spørge om der er noget i lovgivningen man kan hænge dem op på.;-)

Anmeld

14. april 2010

Low

Hvis det ikke er farligt så betyder det vel ikke så meget. Det kommer også an på hvor mange beboer dette er sket ved for hvis det er sket ved flere 1000 så kan det godt være besværligt at få det ud til alle men hvis det bare drejer sig om en enkel bygning så kunne de godt få fingeren ud og fortælle det

Anmeld

14. april 2010

Michael healer

MoarJ skriver:

Arbejder på et plejehjem, og de havde ingen vand igår, fordi det var gult og der skulle renses i rørene..

Vi fik slet ikke besked på at der blev lukket for vandet...

ok, men jeg syntes det er for dårligt at vi ikke for nogle info, når sådan ting sker, også i jeres tilfælde, syntes du ikk selv dette ?

Anmeld

14. april 2010

Mira0911

Michael healer skriver:

ok, men jeg syntes det er for dårligt at vi ikke for nogle info, når sådan ting sker, også i jeres tilfælde, syntes du ikk selv dette ?

Jo jeg synes det er for dårligt.. Tænk hvis vi havde nogen af beboerne i bad, og ikke kunne gøre det færdigt...

Anmeld

14. april 2010

Michael healer

Low skriver:

Hvis det ikke er farligt så betyder det vel ikke så meget. Det kommer også an på hvor mange beboer dette er sket ved for hvis det er sket ved flere 1000 så kan det godt være besværligt at få det ud til alle men hvis det bare drejer sig om en enkel bygning så kunne de godt få fingeren ud og fortælle det

hmm farligt, ja det jo en svær størrelse, for hvordan skal man kunne afgøre om noget er farligt, bare det at det er grumset og smager dårligt, tyder jo ikke på det lige frem er sundt at drikke

Anmeld

14. april 2010

Michael healer

Fines mor skriver:

Jo det er da bestemet for dårligt.

Du kan prøve at sende en mail til Miljøministeriets informationscenter og spørge om der er noget i lovgivningen man kan hænge dem op på.;-)

ok, tak for svar

Anmeld

14. april 2010

Low

Michael healer skriver:

hmm farligt, ja det jo en svær størrelse, for hvordan skal man kunne afgøre om noget er farligt, bare det at det er grumset og smager dårligt, tyder jo ikke på det lige frem er sundt at drikke

Det er selvfølgelig ikke os som forbruger som skal afgøre om vandet er giftigt. 

Var det hele dagen vandet var ulækkert eller hvor lang tid drejede det sig om?

Anmeld

14. april 2010

Michael healer

Low skriver:

Det er selvfølgelig ikke os som forbruger som skal afgøre om vandet er giftigt. 

Var det hele dagen vandet var ulækkert eller hvor lang tid drejede det sig om?

hmm altså vi opdagede det om aften, så gik jeg over til genboen, og spurgte om deres, de sagde deres også var sådan, og også havde været det for 4 dage siden, det stemmer jo så overens med at det var 4-5 dage siden at der var kommet et brud, der var årsag til det.

Hvorfor der så har været forskel på de forskellige dage, hvordan det var ved jeg så ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.