Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Måske du har fået nyt navn...syntes bare ikke du har været aktiv længe?? er din profil slettet??
Lone
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er det Trolden du efterlyser?? Hun skrev et indlæg igår. Det står på næste side....
lonemus skriver: Måske du har fået nyt navn...syntes bare ikke du har været aktiv længe?? er din profil slettet?? Lone
Hvis det bare er Trold, Batina mor til Laura og Benjamin så har hun slettet sin profil her inde igen
mortil4 skriver: Hvis det bare er Trold, Batina mor til Laura og Benjamin så har hun slettet sin profil her inde igen
Det er lige nøjagtig hende.....nå for pokker, det er vist gået min næse forbi!!!
Tak for opklaringen
lonemus skriver: Det er lige nøjagtig hende.....nå for pokker, det er vist gået min næse forbi!!! Tak for opklaringen Lone
Hun er her endnu, hun har bare skiftet navn til bettefis og slettet tingene i sin profil.
mortil4 skriver: Hun er her endnu, hun har bare skiftet navn til bettefis og slettet tingene i sin profil.
Hvorfor må jeg ikke bare være i fred... Jeg har intet skrevet eller gjort inde på jeres side, hvorfor så ikke bare lade mig være...
BetteFis skriver: Hvorfor må jeg ikke bare være i fred... Jeg har intet skrevet eller gjort inde på jeres side, hvorfor så ikke bare lade mig være...
Tak for alle jeres indlæg.
Jeg har nu fået svar på mit spørgsmål og er glad for jeg fandt Trold igen
Så lad os nu lukke dette emne igen .)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128