HJÆLP (alligevel ikke så alvorligt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. juni 2008

Doktor Doolittle

Det er helt uhyggeligt irriterende det her! Jeg har fri hele denne uge, skal skrive mine ph.d. artikler færdig og så have drengene hjemme torsdag og fredag :) Meeeennn.... tror I jeg kan koncentrere mig??? Ikke en skid! Jeg glor på computeren, den glor på mig, og så begynder jeg på mine overspringshandlinger som at købe lidt ind, gøre lidt rent, gå på nettet etc. SHIT og tiden nærmer sig for mit ph.d. forsvar. Det ender med at gå helt i kage :'( Nogen gode råd(?) Jeg løb endda en lang tur i går, tænkte det ville klare min hjerne men nej 8( Frustrede knus fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

Loggidut

luk promte ned for baby.dk....og modtag mit venlige og dog hårde spark bag i...

KOM I GANG DOOLITTLE...MED DET VUNS8D

held og lykke med det!

Anmeld

3. juni 2008

Doktor Doolittle

Loggidut skriver:

luk promte ned for baby.dk....og modtag mit venlige og dog hårde spark bag i...

KOM I GANG DOOLITTLE...MED DET VUNS8D

held og lykke med det!

Det er en aftale, tak for sparket :) Jeg lukker ned nu.

(H) Tina

Anmeld

3. juni 2008

Marie;-)

Mon hun virkelig har lukket ned??? ;)

Kender det ALT for godt!!! Men er sikker på at du når det hele!!!

Anmeld

3. juni 2008

Loggidut

niks...hun er en sniger...jeg ved det....smut så doolittle...jeg ved du sidder og kigger med...bare få lukket ned, du har et job der skal udføres....sluk.....ja sluk så...jeg ved du snyder.....SLUK SÅ BLEV DER SAGT!8(

Anmeld

3. juni 2008

Doktor Doolittle

Loggidut skriver:

niks...hun er en sniger...jeg ved det....smut så doolittle...jeg ved du sidder og kigger med...bare få lukket ned, du har et job der skal udføres....sluk.....ja sluk så...jeg ved du snyder.....SLUK SÅ BLEV DER SAGT!8(

Haha ja jeg er på igen... for at se hvad I har skrevet ;) Du kender mig Loggi, jeg var den ypperste fan af TV sluk :))

Anmeld

3. juni 2008

Doktor Doolittle

JAJAJA jeg smutter igen, har faktisk allerede nået en del men skal nå meget mere :P

Anmeld

3. juni 2008

Loggidut

Doktor Doolittle skriver:

Loggidut skriver:

Haha ja jeg er på igen... for at se hvad I har skrevet ;) Du kender mig Loggi, jeg var den ypperste fan af TV sluk :))

ja ha ha...det var skide godt...

og forresten godt forsøgt, men den virker ikke....sluk!

Anmeld

4. juni 2008

Pia.

Nååå Tina hvordan går det så i dag hvor langt er du ???

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.