Solcreme i børnehaven!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.191 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. april 2010

lonemus

SKAL pædagogerne ikke smøre dem ind, når de skal ud om eftermiddagen??

I går og i dag har solen været rigtig skarp og min datter på 3½ år var blevet lidt rød i går. Jeg gav hende så solcreme på her til morgen, men havde kun en faktir 6, tænkte dog det var bedre end ingenting. Hun var og igen rødlig, da jeg hentede hende i eftermiddags.

Nu har jeg så fået købt en faktor 30 og en ekstra, som jeg lægger ned i børnehaven i morgen. Jeg smører hende ind inden jeg afl., men jeg kan da vel osse godt bede pædagogerne om lige at smøre hende ind inden de går ud om eftermiddagen, kan jeg ikke??

Jeg har fundet hendes Hello Kitty kasket frem osse, så håber det hjælper!

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

saxa

Jo det kan du sagtens bede dem om.. Har været i en bhv og vs og der smurte vi altid børnene om eftermiddagen..

Anmeld

14. april 2010

dorthemus

lonemus skriver:

SKAL pædagogerne ikke smøre dem ind, når de skal ud om eftermiddagen??

I går og i dag har solen været rigtig skarp og min datter på 3½ år var blevet lidt rød i går. Jeg gav hende så solcreme på her til morgen, men havde kun en faktir 6, tænkte dog det var bedre end ingenting. Hun var og igen rødlig, da jeg hentede hende i eftermiddags.

Nu har jeg så fået købt en faktor 30 og en ekstra, som jeg lægger ned i børnehaven i morgen. Jeg smører hende ind inden jeg afl., men jeg kan da vel osse godt bede pædagogerne om lige at smøre hende ind inden de går ud om eftermiddagen, kan jeg ikke??

Jeg har fundet hendes Hello Kitty kasket frem osse, så håber det hjælper!

Lone

Jo selvfølgelig kan du det....i min børnehave har vi selv et lager og så står de på rad og række og venter på at blive smurt ind om eftermiddagen  Vi beder forældrene om at smøre dem ind om morgenen.

Men må også indrømme, at det godt kan smutte i dagene med den første forårssol...man skal lige vænne sig til at solen er stærk igen.

Anmeld

14. april 2010

lonemus

Tak for jeres svar

Dejligt, så beder jeg dem gøre det i morgen.....det er jo meget vigtigt, at de bliver smurt ind

Lone

Anmeld

14. april 2010

ekzunz

Hos os skal vi selv smøre ungerne ind inden de møder i børnehaven, og så bliver de smurt ind igen om eftermiddagen.

Der er desværre nogle børnehaver som ikke tilbyder at smøre børnene ind, men det er vist heldigvis de færreste.

Anmeld

14. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg har faktisk tænkt på det samme...i vores dp er de ude hele tiden nu,og Alexander sidder på et tæppe,han er ikke så mobil endnu.Men er lidt rystet over at der ingen parasol eller noget er oppe,han sidder eller ligger bare der i bagende sol dagen lang.

Nu har vi fået købt noget solcreme og en hat,men den hiver han af...er gu lidt bange for at han enten får solstik eller bliver voldsomt forbrændt

Anmeld

15. april 2010

Corn

I "vores" bhv skal de afleveres smurte...

Og så bliver de smurt henover dagen, da de er ude fra kl 9-15

Anmeld

15. april 2010

metted

Jo, det er da oplagt at de skal smøre ind, hvem skal ellers om eftermiddagen?!

Anmeld

15. april 2010

Lone Jakobsen

giver de andre ret. men kan huske der var en masse om det sidste år hvor en børnehave ikke smurte børnene om eftermiddagen.

jeg smører alle mine om morgenen, og så sørger børnehaven for at smøre dem senere. dog kan jeg godt se at jeg burde gi de 2 store en tube med i skole så de kan smøre sig der.....meen mon de gør det så?

Anmeld

15. april 2010

lonemus

NU fik jeg spurgt i børnehaven.

De forventer børnene er smurt ind, når de bliver afleveret.

Når de går ud efter middag, smører børnehaven dem så ind. De havde dog ikke fået købt noget solcreme endnu, men heldigvis havde jeg en ekstra tube med til hendes garderobe, så de skulle nok smøre hende ind

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.