Ja som i kan se har mig og Emil jo fået en lejlighed
bliver så skønt. Den er på 116 kwm og er 4 værelser. Emil får et værelse til at sove i og et legeværelse, bliver så godt
Og så er der vaskemaskine, køleskab og fryser i lejligheden. Bryggers og lukket altan. 2 wcer
dejlig dejligt. Glæder mig så meget til at kunne begynde at ordne ting der. Skal også have gardiner, og jeg kan bare ikke sy så bliver nok købt i jysk eller sådan 
Og så ligger den lige over for vuggestuen, så nemt at aflevere ham og tage bus til skolen 
Emil har det mega godt i vuggestuen og er bare så træt når han kommer hjem for han er ude det meste af dagen undtagen når de spiser og sover og de siger at han bare render rundt. Havde brokket mig over her for noget tid siden at de bare havde sat ham i en bil som han ikke forstod at køre, det gør han nu og nu har de problemer med at fange ham når han køre i den 
I næste uge skal jeg på stdie tur til kbh og skal undvære Emil fra tirsdag morgen til torsdag hvor vi nok ikke når at se ham. Der skal han på visit ved min bror og skal sove der fra tirsdag til torsdag, så får de nok at se til hehe. MEn regner med de lader ham komme i vuggestue.
MEn lige lidt fra os af. HAr lettet lidt at det med lejlighed er fundet, nu er der så bare resten der skal ordnes.
Lige lidt billeder af EMil 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld