Tja. Testen i går var jo negativ. Jeg brugte den sidste test, men har købt en ny i dag (i Brugsen, ihhh så dyrt
) jeg vil prøve med den i morgen. Jeg tror dog ikke den er der, når den ikke viste positiv igår.
Det er trist, for det ville have været SKØNT med en lille julebaby. Jeg er dog slet ikke slået ud eller ulykkelig, men jeg har jo heller ikke været igang så længe.
Nu har jeg været inde og købe nye teste, både graviditets og ÆL, på www.babyornot.dk. De plejer at have lynhurtig levering, så jeg glæder mig til at de kommer og jeg kan gå ÆL-testning-amok
Jeg bliver vist nødt til at investere i nogle engangs tissekopper. Jeg tør ikke have en fast tissekop, for jeg er SÅ bange for at Kirstine liiiige tager sig en slurk vand med den, he he... Sidste måned var min cyklus 38 dage og denne her gang er der jo heller ikke skyggen af mens nu, så jeg er ret spændt på at finde ud af hvornår mon jeg har ÆL. Jeg plejer at bilde mig selv ind at jeg sagtens kan mærke det, og det bliver sjovt at se om det holder stik!
Knus Ditte, der ikke helt ved hvad hun vil med det her indlæg ud over sådan lige at komme med lidt status fra her onsdag kl. 15.43!
Anmeld