Graviditet og svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

VIPpigen

mayapigen skriver:

Ja men hvis svampen er rimelig slem, så vil jeg alligevel anbefale at tage stikpiller i en uge, så er du sikker på det går væk! Sagde min læge ihvertfald... Og mit gik først væk efter den uge nemlig.

Spørg din læge ang. svømmehal, måske er det ikke rigitgt. Det er nemlig noget jeg læste på goggle et sted. Uha vi vil også snart afsted, hvad må i give for sådan en tur?

Prøver at se weekenden over, og er det stadig slemt, så må jeg snakke med lægen om de stikpiller i en uge

Puha, det er en halvdyr fornøjelse, det koster 200 pr person, men hey, de voksne skal altså også lege lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

VIPpigen

ønskebarn74 skriver:

HAR LIGE SLÅET DET OP PÅ SUNHEDSGUIDEN OG MAN MÅ GERNE BRUGE DET UNDER GRAVIDITET...

Okai...

Anmeld

14. april 2010

VIPpigen

Maria. skriver:

Ikke for at skabe forvirring, men min læge sagde at jeg ikke måtte bruge stikpillerne, kun cremen.. Så jeg ville lige snakke med lægen først..

Vil jeg lige gøre inden jeg kaster mig ud i det... hihi, venter lige weekenden over og ser om det ikke bliver bedre

Anmeld

14. april 2010

Liljesilas

VIPpigen skriver:

Prøver at se weekenden over, og er det stadig slemt, så må jeg snakke med lægen om de stikpiller i en uge

Puha, det er en halvdyr fornøjelse, det koster 200 pr person, men hey, de voksne skal altså også lege lidt

Ja nemlig Vi overvejer nemlig at tage afsted inden jeg føder, fordi vi elsker badeland. Jeg har bare aldrig været der, men det er også sjovt for voksne ikk?

Anmeld

14. april 2010

VIPpigen

mayapigen skriver:

Ja nemlig Vi overvejer nemlig at tage afsted inden jeg føder, fordi vi elsker badeland. Jeg har bare aldrig været der, men det er også sjovt for voksne ikk?

Det skulle det meget gerne være, der skulle være en 5-7 rutschebaner (stavet forkert???) så men skal da nok give en melding når vi har været afsted

Anmeld

14. april 2010

Liljesilas

VIPpigen skriver:

Det skulle det meget gerne være, der skulle være en 5-7 rutschebaner (stavet forkert???) så men skal da nok give en melding når vi har været afsted

Tak det må du meget gerne God tur...

Anmeld

14. april 2010

ønskebørn74

mayapigen skriver:

Det må du sgu undskylde

GØR IKKE SPOR... VILLE BARE SIKRE MIG AT DU HAVDE MULIGHED FOR AT OMDIRIGERE...

Anmeld

14. april 2010

Liljesilas

ønskebarn74 skriver:

GØR IKKE SPOR... VILLE BARE SIKRE MIG AT DU HAVDE MULIGHED FOR AT OMDIRIGERE...

haha nå okay troede lige du blev sur For var ikke negativt ment...

Anmeld

14. april 2010

ønskebørn74

mayapigen skriver:

haha nå okay troede lige du blev sur For var ikke negativt ment...

JEG LOVER DEIG AT BLIVER JEG SUR ER DU ALDRIG I TVIVL... ER IKKE SÅ GOD TIL AT HOLDE TEMPERAMENTET I SKAK... MEN DER SKAL EN DEL TIL AT UDLØSE DET...

KNUS LENE

Anmeld

14. april 2010

Vial

Ikke for at tage håbet fra nogle... Jeg er ved at vænne mig til min nye "skovbund" fyldt med eksotisk svamp! Er i 20. uge og har haft den on/off i hele graviditeten - mest on! Så klamt. I sidste uge tog jeg endda akut på hospitalet, da jordemor ikke var tryg ved grønt udflåd. Lægen på hospitalet bekræftede et voldsomt svampi-attack. Han sagde dog, at det eneste effektive ville være en langvarig pillekur - som de nødig giver gravide. Så jeg prøver bare at holde det lidt i skak med canesten og hyppige kolde afvaskninger. Det er virkelig et kæmpe minus ved det er hormonhalløj. Glæder mig til de små popper ud om 4 mdr, så jeg kan få undervognen tilbage og under fuld kontrol...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.