Transport af kager hvad gør i med jeres??!! hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.383 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. april 2010

twinsmama

JA SOM OVERSKRIFTEN LYDER HVORDAN TRANSPORTERE I JERES KAGER I BIL?? SKAL LAVE EN 3 ETAGERS KAGE, HAR SÅ FØRST TÆNKT MIG AT SÆTTE KAGEN SAMMEN TIL JEG ER ANKOMMET MEN DVS AT JEG SKAL TRANSPORTERE 3 SEPERATE KAGER I BIL HVORDAN GØR JEG LIGE DET????!!!!!!

PLEJER KUN AT TRANSPORTERE EN KAGE OG DEN PLEJER JEG AT HOLDE PÅ SKØDET OG SÅ FÅR JEG MIN MAND TIL AT GIVE MIG ET LIFT I BIL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

3rollinger

twinsmama skriver:

JA SOM OVERSKRIFTEN LYDER HVORDAN TRANSPORTERE I JERES KAGER I BIL?? SKAL LAVE EN 3 ETAGERS KAGE, HAR SÅ FØRST TÆNKT MIG AT SÆTTE KAGEN SAMMEN TIL JEG ER ANKOMMET MEN DVS AT JEG SKAL TRANSPORTERE 3 SEPERATE KAGER I BIL HVORDAN GØR JEG LIGE DET????!!!!!!

PLEJER KUN AT TRANSPORTERE EN KAGE OG DEN PLEJER JEG AT HOLDE PÅ SKØDET OG SÅ FÅR JEG MIN MAND TIL AT GIVE MIG ET LIFT I BIL

En naevnte noget med de aesker som bagenren bruger til floedskumskager og andet godt. Maaske du kan faa den lokale til at saelge dig nogen stykker.

Anmeld

15. april 2010

twinsmama

hej jeg har nemlig prøvet dem fra bageren men når man køre bil så glider kagen sådan lidt side til side meen ellers godt råd

ER DER VIRKELIG IKKE ANDRE DER KAN SVARER

Anmeld

15. april 2010

Anasmor

Jeg transporterer i en ren ny flyttekasse, med en skumvaskeklud i bunden under kagen, så rutsjer kagen ingen steder..

Anmeld

15. april 2010

twinsmama

Anasmor: det lyder som en go ide hvor får jeg fat i de der skum vaskeklude??

Anmeld

15. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
twinsmama skriver:

Anasmor: det lyder som en go ide hvor får jeg fat i de der skum vaskeklude??

Skumvaskeklude er jo bare dem vi vasker vores børns numser med. Dem fra aldi er geniale. Dejlig bløde og billige.

Det er et super godt trick det der. Syns også altid jeg har bøvl med det...

Anmeld

15. april 2010

twinsmama

zafir: hmm det kan godt være jeg spørg dumt men en tør skum vaskeklud vil da ikke stå fast i bunden af en flyttekasse det vil da glide.... el er det bare mig

Anmeld

15. april 2010

tumle81

Nej det tror jeg ikke den vil... Det skaber jo modstand...

Knus Kathrina

Anmeld

15. april 2010

Anasmor

twinsmama skriver:

zafir: hmm det kan godt være jeg spørg dumt men en tør skum vaskeklud vil da ikke stå fast i bunden af en flyttekasse det vil da glide.... el er det bare mig

Den skrider ingen steder... det er et løfte

Anmeld

16. april 2010

twinsmama

okay så må jeg stole på dig

tusind tak for hjælpen piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.