Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kender I det: Der er afføring overalt når du skal skifte bleen og baby ligger og spræller helt vildt både med arme og ben... Hvordan dælen undgår man at baby smækker hænderne ned i skidtet og derefter bare putter dem i munden?! Det er (endnu) en af de situationer hvor man ville ønske at man som mor havde mere end to hænder..! Det er sgu svært at holde styr på det hele
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorTilGustav skriver: Kender I det: Der er afføring overalt når du skal skifte bleen og baby ligger og spræller helt vildt både med arme og ben... Hvordan dælen undgår man at baby smækker hænderne ned i skidtet og derefter bare putter dem i munden?! Det er (endnu) en af de situationer hvor man ville ønske at man som mor havde mere end to hænder..! Det er sgu svært at holde styr på det hele
indtil videre kan jeg styre det ved at holde hende i benene (anklerne) og luften rumpen op mens jeg HURTIGT tørrer det værste væk med den anden hånd (med en vaskeklud altså )...
Men om jeg kan klare det så simpelt når hun bliver større...tja
Jeg plejer at give min dreng (på 9 mdr) en babytandbørste, så er hans hænder beskæftiget og han falder til ro og koncentrere sig om den. nolge gang putter jeg en lille smule baby tandpasta på, så er den rigtig god
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128