smoothie..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. april 2010

Vidunderligeunger

i min smoothie i dag var der:

200 gram frosne bær

en banan

et æble

en kiwi

3 dl. app. juice. 

har jeg så ikke fået dagens frugt?? sundhedsstyrelsen anbefaler jo de der 600 gram, ca 6 frugter, og det ene stykke frugt må gerne byttes ud med et glad juice - er det jeg har fået i min smoothie så ikke nok egentlig?? 

knus Mitzie..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Sofia

Jo det vil jeg sige er nok! Dog skal man huske på det også er godt at få grønsager ind i mellem frugten 

Anmeld

14. april 2010

Vidunderligeunger

Sofia skriver:

Jo det vil jeg sige er nok! Dog skal man huske på det også er godt at få grønsager ind i mellem frugten 

ja selvfølgelig men det kommer jo i aftensmaden.. man kan jo ikke få for meget grønt, og tænker at hvis jeg nu får sådan en smoothie hver morgen, jamen så er grøntsager til aftensmaden jo kun godt, men hvis ikke man lige får det en aften - så har man jo fået de 600 gram alligevel? gav det mening?

Anmeld

14. april 2010

Vidunderligeunger

opper den lige hvis nogle sku ligge inde med endnu et svar

Anmeld

14. april 2010

Mka

BlyViol skriver:

i min smoothie i dag var der:

200 gram frosne bær

en banan

et æble

en kiwi

3 dl. app. juice. 

har jeg så ikke fået dagens frugt?? sundhedsstyrelsen anbefaler jo de der 600 gram, ca 6 frugter, og det ene stykke frugt må gerne byttes ud med et glad juice - er det jeg har fået i min smoothie så ikke nok egentlig?? 

knus Mitzie..

Jo det skulle jeg mene. Det er også det bedste at starte dage med men som du selv siger så skal man også have grønsagerne. ( helst mange grønsager, dem er der jo heller ikke så meget sukker i )

Hvis i har nogle gode opskrifter, må i meget gerne skrive dem. For jeg drikker det rigtig meget.

frosne bær, lidt juice, og honning ....mums eller bær, banan, kokosmæk og lidt alm mælk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.