Hej igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. april 2010

Englepigen

Hejsa igen

Efter lang tid uden NS grundet log-in problemer har jeg fået af vide at i har gemt jer her inde - så jeg vil da lige melde min ankomst

Englen (Maria) her - med lille Maximilian fra juni '09.

Der er sket så meget her hos os. Maximilian har ramt de 10 månder i dag, han er startet i DP i januar og han har det bare så godt. Han stortrives, spiser en masse og er bare en glad dreng der skal opleve en masse hele tiden.

Han kravler rundt, går lidt, har fået rigtig hår på hovedet hehe og har fået de første to bisser i undermunden. Han får kun en flaske MME nu, lige inden han skal sove, og ellers får han hvad vi spiser - og det er store portioner hehe

Hans forældre er blevet gift - tirsdag d. 6 april

Jeg glæder mig til at følge med hos jer igen.

Knus Maria / Englen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Skouboe

Velkommen tilbage

Anmeld

14. april 2010

Karo

Englepigen skriver:

Hejsa igen

Efter lang tid uden NS grundet log-in problemer har jeg fået af vide at i har gemt jer her inde - så jeg vil da lige melde min ankomst

Englen (Maria) her - med lille Maximilian fra juni '09.

Der er sket så meget her hos os. Maximilian har ramt de 10 månder i dag, han er startet i DP i januar og han har det bare så godt. Han stortrives, spiser en masse og er bare en glad dreng der skal opleve en masse hele tiden.

Han kravler rundt, går lidt, har fået rigtig hår på hovedet hehe og har fået de første to bisser i undermunden. Han får kun en flaske MME nu, lige inden han skal sove, og ellers får han hvad vi spiser - og det er store portioner hehe

Hans forældre er blevet gift - tirsdag d. 6 april

Jeg glæder mig til at følge med hos jer igen.

Knus Maria / Englen

Hvor er det dejligt at høre fra dig igen, samt høre at alt går godt

Maximilan er da godt nok blevet stor. Jeg kan tydeligt huske den lille dreng du sad med på armer for en 8-9 måneder siden, og tænk sig at han allerede har fået tænder

Endnu engang stort tillykke med jeres bryllup.

Katja

Anmeld

15. april 2010

lion

Hej Maria.

Dejligt at du også er herinde. Ja sikke stor han er blevet, utroligt som tiden går.

Vi må snart finde en dag hvor vi kan ses, jeg vil gerne se din skønne dreng.

Anmeld

15. april 2010

Bondepigen

Heeej, Hvor dejligt at se endnu en NS'er herinde.

Hjertelig tillykke med både søn (hvis ikke jeg har sagt det før) og med brylluppet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.