Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SE lige hvad min ældste datter har tegnet:
(Det er efter tøsens eget udsagn en pige - og det kan der da ikke være nogen tvivl om den er nøjsomt dateret og puttet i gemmeskuffen til trods for, at den er tegnet på et stykke kaffeplettet og krøllet papir!!)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Og sikke en SMUK pige!!!
Hvor er hun dygtig!!!
Aj, hvor er den fin Bianca har faktisk også ændret en smule metode og teknik, når hun tegner nu. Før var det meget kridse-kradse-krusseduller. Men nu er det en smule mere nuanceret med cirkler og prikker og streger .....men slet slet ikke sådan så det har antræk til at ligne noget endnu ....tænk hvis hun også snart lærer, at lave noget der minder om noget helt konkret Det glæder jeg mig altså lidt til. Børnetegninger er bare skide søde og sjove.Og selvom Bianca's tegninger stadig bare er en masse virvar af streger og prikker, så er jeg så sandelig meget stolt af hende, når hun forærer mig endnu et af sine kunstværker ....især når der er brugt mange flotte farver på kryds og tværs og oveni hinanden
JustAnotherName skriver: Aj, hvor er den fin Bianca har faktisk også ændret en smule metode og teknik, når hun tegner nu. Før var det meget kridse-kradse-krusseduller. Men nu er det en smule mere nuanceret med cirkler og prikker og streger .....men slet slet ikke sådan så det har antræk til at ligne noget endnu ....tænk hvis hun også snart lærer, at lave noget der minder om noget helt konkret Det glæder jeg mig altså lidt til. Børnetegninger er bare skide søde og sjove.Og selvom Bianca's tegninger stadig bare er en masse virvar af streger og prikker, så er jeg så sandelig meget stolt af hende, når hun forærer mig endnu et af sine kunstværker ....især når der er brugt mange flotte farver på kryds og tværs og oveni hinanden
Jeg kan sige dig, at både jeg og Annika nærmest ikke kunne være i os selv af stolthed over den der tegning!! Gennem de sidste mange måneder, har hun HVER GANG man har spurgt, hvad hun har tegnet svaret "pige" - og så lykkedes det hende at få tegnet en pige
Og ja gu' er man stolt uanset hvad man får stukket i hånden af kunstværker men må indrømme at lige præcis det her kunstværk har en helt særlig plads
idamaria83 skriver: SE lige hvad min ældste datter har tegnet: (Det er efter tøsens eget udsagn en pige - og det kan der da ikke være nogen tvivl om den er nøjsomt dateret og puttet i gemmeskuffen til trods for, at den er tegnet på et stykke kaffeplettet og krøllet papir!!)
Hvor er den fiiin!!!!!
Elsker de der tegninger som der nu begynder at ligne noget og så at de begynde selv at fortælle hvad det er
Talentfuld ung dame..............
TbCp skriver: Hvor er den fiiin!!!!! Elsker de der tegninger som der nu begynder at ligne noget og så at de begynde selv at fortælle hvad det er
Ja det er altså fantastisk...Livas lillekopper var da også lige til at smelte over!!
Jeg kan godt forstå du er super stolt. Det ville jeg også være, jeg glæder mig til det bliver min tur til at få sådan et kunstværk.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128