Hej.
Har set at mange herinde løber. Jeg kunne godt bruge nogle fif...
Jeg har løbet i motionscenter siden januar måned (stoppede med at ryge der
) Jeg har fulgt nogle løbeprogrammer, men ar vist ikke rigtig holdt mig til 1 af dem. Mit mål er at kunne løbe 5 km. Tror det længeste tid, jeg løb i motionscenteret var 1 x 10 min. Ellers har det været 5 min og deromkring. Jeg løber 3 x ugl. Men det er ikke faste dage, da jeg har mange lange vagter på arb og weekendarb. (Arbejder på pl.hjem)
Men nu hvor sne og is i nordjylland er væk, er jeg begyndt at løbe uden for. Men men men... Her kan jeg HØJST løbe i 3 min. Jeg er fuldstændig færdig.... Er det normalt??!!!! Føler bare jeg er blevet bombederet tilbage nu...
Ved godt, det er helt på begynder stadiet, men jeg vil så gerne kunne fuldføre det her. Jeg har ingen deadline. Jeg vil bare gerne have en god kondition, motion, og at kunne købe 5 km. Jeg har fundet min "alene-tid" hvor jeg kan koble af og måske få lidt at mine slaskede ex-ryger-kilo smidt af/strammet op.
Skal jeg lade være med at løbe efter et program også bare løbe alt hvad jeg kan - gå i fx 2 min- også løbe alt hvad jeg kan ell ????
Kloster - Der fik et overraskende nederlag i sin løbe tid i dag...
Anmeld