Allerede vild med piger???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.744 visninger
31 svar
0 synes godt om
13. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Ih altså....

Så er den gal igen, Frederic er vild med piger og biler....

Han opdaged at ovre i nabogården er der en kæmpe trampolin og denne dag var den fyldt med 6 piger og en del bolde....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

B&J

ÅHH så sødt.. og nej hvor er han virkelig en smuk dreng jeg kan godt forstå han syntes pigerne er søde han bliver da også en lille charmetrold når han bliver gammel

Anmeld

13. april 2010

Miamaja

han er bare en smuk dreng. Det maa man sige og saa nuttet... ham kan man kun give lov til naesten alt

Anmeld

13. april 2010

B&J skriver:

ÅHH så sødt.. og nej hvor er han virkelig en smuk dreng jeg kan godt forstå han syntes pigerne er søde han bliver da også en lille charmetrold når han bliver gammel

Tak..

Syntes også bare det var noget jeg måtte dele med jer.

Han forstår at charme sig utrolig mange steder... Når vi handler/ står i kø/ går ture med mm. Er alle ældre damer - mormor - så når vi nærmer os en ældre dame og vi næsten er fordi klukker han lidt, peger og siger; se mormor.. Mor får røde øre, Frederic smiler i hele 5 øren og det samme gør damen...

I butikker og han ser en pige, går han helt amok - peger og siger; se, se en pige... Pyh, godt han er så lille endnu...

Anmeld

13. april 2010

Miamaja skriver:

han er bare en smuk dreng. Det maa man sige og saa nuttet... ham kan man kun give lov til naesten alt

Tror gerne han ville have været med ovre på trampolin.

Men at kravle op i vindues karm og hoppe ned i sengen kan til nøds bruges. Når man så tænker; hm, hvor er frederic? Så er han at finde i soveværelset. Spørger så; frederic hvad laver du herinde? Svarer han blot; se se - mig hopper. Og hopper rundt. Lille slyngelbandit...

Og tak. Det er svært at holde masken og være alvorlig, en del gange....

Anmeld

13. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,jeg er VILD med din smukke charmerende FredericHold da op,hvor er han bare for sød,ha,ha,ha,du får dit at se til

Anmeld

14. april 2010

mariamiss6

Ååååårh så skøn han er altså

Du får tavlt med at hold styr på alle hans damer en dag

Anmeld

14. april 2010

B&J

Frederic's moar skriver:

Tak..

Syntes også bare det var noget jeg måtte dele med jer.

Han forstår at charme sig utrolig mange steder... Når vi handler/ står i kø/ går ture med mm. Er alle ældre damer - mormor - så når vi nærmer os en ældre dame og vi næsten er fordi klukker han lidt, peger og siger; se mormor.. Mor får røde øre, Frederic smiler i hele 5 øren og det samme gør damen...

I butikker og han ser en pige, går han helt amok - peger og siger; se, se en pige... Pyh, godt han er så lille endnu...

Åhh hvor er han altså bare dejlig smiler...  andet er der slet slet ikke af sige så dejlig..

Anmeld

14. april 2010

Pernilleh skriver:

Åh,jeg er VILD med din smukke charmerende FredericHold da op,hvor er han bare for sød,ha,ha,ha,du får dit at se til

Thi hi.. Sidder også klar på tappesten'en, med jagtgevær'et... Ej...

Ja han er sød og tak...

Anmeld

14. april 2010

LotteGabriella

ja, han er sgu dejlig...min kommende svigersøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.