Øv Lina er stadig ikke på toppen - omend hun har det meget bedre idag end igår. I nat måtte vi op og skifte ALT hendes sengetøj + nattøj, da bleen ikke havde kunnet holde indholdet inde...øv altså!! Heldigvis skvættede hun hurtigt i søvn igen, og sov fint resten af natten...
Men er da lidt bekymret for hende - nu har det stået på i 4½ døgn, og man kan bare SE, at hun har tabt sig...så det må gerne snart vende... ringede til lægen for at høre, hvordan jeg skulle forholde mig, og fik det svar, jeg vidste, jeg ville få; væske, væske, væske og så må kroppen ellers klare resten. Til spørgsmålet om, hvor længe hun måtte have det sådan var svaret 1-2 uger
håber sgi ikke vi skal døje med det i 2 uger!! Det synes jeg godt nok er længe!! Hvad værre er, at jo flere dage vi har det inden for dørene, jo større er sandsynligheden for, at Annika også bliver smittet - og hun er bare en streg i luften i forvejen og kan bestemt ikke tåle at tabe sig!!
Åh ha den forbistrede sygdom altså!! Jo og så var der lige et opslag i vuggeren om, at de har lus - kunne da lige være great med sådan en omgang også
(sagde optimisten
)
Anmeld