"lang og slank - ligesom sin mor" ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

MorTilSnartFire <3

Caroline86 skriver:

Vi har haft besøg af sp i dag og Laura fik en masse ros

Hun har sin helt egen kurve som hun følger smadder fint Hun er nu 8 uger ( torsdag), 60 (!!!!!) cm lang og vejer 4660. dvs hun er vokset 6 cm og hrar taget præcis 1 kg på - i virkeligheden har hun jo taget mere på, for hun tabte sig en del i starten.

Model in the making

Knus

dejligt som hun så ligner sin moar

Min dreng er i morgen 7 uger og han var i dag 59 cm og 5300 gram tykke mand Men jeg fik at vide af lægen (Vi var til 5 ugers undersøgelse - dog lidt sent) at det er godt hvis de tage hurtigt på, det viser de trives og er glade

Knus Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sabrina17 skriver:

dejligt som hun så ligner sin moar

Min dreng er i morgen 7 uger og han var i dag 59 cm og 5300 gram tykke mand Men jeg fik at vide af lægen (Vi var til 5 ugers undersøgelse - dog lidt sent) at det er godt hvis de tage hurtigt på, det viser de trives og er glade

Knus Sabrina

ja, det er da helt sikkert et trivsels tegn Og alle de dejlige små bebser har jo deres egne kurver og så længe de følger deres kurve er der jo ingen "regler" for hvor meget eller lidt de skal tage på

dejligt at han trives, din "lille" mand synes du ikke bare det går ALT for hurtigt?

Anmeld

13. april 2010

Unalisa

Caroline86 skriver:

jamen det er da også helt vildt! De bliver alt for hurtigt store

Ja alt alt for hurtigt

for min skyld må tiden gå lidt langsommere nu, så jeg kan nyde min baby hehe som snart er på til at blive stor

Anmeld

13. april 2010

MorTilSnartFire <3

Caroline86 skriver:

ja, det er da helt sikkert et trivsels tegn Og alle de dejlige små bebser har jo deres egne kurver og så længe de følger deres kurve er der jo ingen "regler" for hvor meget eller lidt de skal tage på

dejligt at han trives, din "lille" mand synes du ikke bare det går ALT for hurtigt?

Det er jo det - og de skal have folder OVERALT Hvilket Charlie også har

jo, det går rigtigt stærkt - utoligt, for tiden som gravid var uendelig !!

Anmeld

13. april 2010

Moderator

Sabrina17 skriver:

Det er jo det - og de skal have folder OVERALT Hvilket Charlie også har

jo, det går rigtigt stærkt - utoligt, for tiden som gravid var uendelig !!

hehe.. Jeg er også vild med alle Lauras hager

Anmeld

13. april 2010

Moderator

Limya skriver:

Ja alt alt for hurtigt

for min skyld må tiden gå lidt langsommere nu, så jeg kan nyde min baby hehe som snart er på til at blive stor

på den anden side er det jo også bare lækkert med udviklingen der sker hele tiden, ikke!?

Anmeld

14. april 2010

Unalisa

Caroline86 skriver:

på den anden side er det jo også bare lækkert med udviklingen der sker hele tiden, ikke!?

Helt sikkert Fantastisk udvikling der sker dag for dag

Anmeld

14. april 2010

Ansemusen

Hold da op hvor hun tager fra søde  Dejligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.