grydetøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. april 2010

Milka

så har vi været til frisøren – det gik af helvedes til! luca skreg værre end når hun bliver vaccineret

er ved at vænne mig til bille's nye lille pagehår selvom jeg først syntes det lignede sådan noget grydehår. luca var selvsagt svær at klippe, så det blev bare til lidt kortere pandehår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Vingummien

Milka skriver:

så har vi været til frisøren – det gik af helvedes til! luca skreg værre end når hun bliver vaccineret

er ved at vænne mig til bille's nye lille pagehår selvom jeg først syntes det lignede sådan noget grydehår. luca var selvsagt svær at klippe, så det blev bare til lidt kortere pandehår

Hvor er de fine

Anmeld

13. april 2010

Ranarupta

Ja, jeg synes også, at de er rigtigt fine!

Men synd, at Luca ikke kunne lide det - var hun den første?

Anmeld

13. april 2010

Vinker

Det er da også noget underligt noget af en fremmed pludselig står der med en saks - Kan godt forstå hvis det kan virke lidt skræmmende for de små.... Tror det kræver lidt tilvending.

Fik de lov at se tegnefilm imens eller hvordan foregik det?

Vi er så heldige at Mortens far i sin tid er uddannet frisør (har bare aldrig rigtig brugt uddannelsen da han ikke kunne tåle alle de væsker...) og han kan stadig huske at bruge en saks så han har klippet Niklas Emil 2 gange. Jeg tror det er en fordel at det er en han kender for han er for tiden (stadig) meget bange for fremmede - Han panikker direkte!

Rigtig sødt til Lilje med grydefritsen - Synes det passer godt til hende!

Anmeld

13. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ih,hvor er da da fine...håber det går bedre med Alexanders første frisør besøg på torsdag

Anmeld

13. april 2010

Ida.

Den der pagefrisure er da bare superkær...men altså hvor ærgerligt med sådan en oplevelse! Var det ikke en særlig tillidsvækkende frisør? Jeg tænker, at der er stor forskel på, hvor meget børnetække folk har, og nogle er bare bedre til det der end andre....

Anmeld

13. april 2010

TbCp

Det er da bare helt vildt sødt til dem!!!

Anmeld

13. april 2010

Bondepigen

Milka skriver:

Hvor ser de dejlige ud med deres nye hår. Synd det var skræmmende for Luca at blive klippet.

Jeg klipper selv Emma, og første gang var heller ikke nogen succes, men 2. gang gik det heldigvis fint...måske fordi hun er blevet ældre...

Anmeld

13. april 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

Smukke det er de, med eller uden gryde frisure....men syndes nu ikke det er så galt....

Anmeld

14. april 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

hi hiiiiiiiiiiiiiii hvor er de fine...

her kører vi the natural look

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.