Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle.
Jeg er nu kommet hjem fra lægen med endnu en negativ test!!
På torsdag skal jeg have taget blodprøve og få målt hcg, og så må vi se, hvad den siger.
Tak til alle jer, der har krydset fingre for mig. Jeg håber stadig, den er der
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
well så længe der ikke er tegn på mens så er en negativ test ikke ensbetydende med at du ikke er gravid. at blodprøven giver et positivt svar!
businesstigger skriver: well så længe der ikke er tegn på mens så er en negativ test ikke ensbetydende med at du ikke er gravid. at blodprøven giver et positivt svar!
Det er også det, jeg trøster mig med - og tegn på mens har jeg ihvert fald ikke. Jeg ved meget mere næste uge (der er godt nok lang tid til)
Dansker i England skriver: Det er også det, jeg trøster mig med - og tegn på mens har jeg ihvert fald ikke. Jeg ved meget mere næste uge (der er godt nok lang tid til)
Ja der er lang tid til. Jeg burde selv tidligst teste omkring onsdag i næste uge, og det virker som en anden tidsregning!
businesstigger skriver: Ja der er lang tid til. Jeg burde selv tidligst teste omkring onsdag i næste uge, og det virker som en anden tidsregning!
Det er rigtig langt ud i fremtiden.
Jeg for dig på onsdag.
Øv, det virker jo selvfølgelig som en evighed for dig, at gå og vente så længe.. Men jeg håber blodprøven viser det du selv går med fornemmelsen af
kitty skriver: Øv, det virker jo selvfølgelig som en evighed for dig, at gå og vente så længe.. Men jeg håber blodprøven viser det du selv går med fornemmelsen af
Det håber jeg også, tak. Jeg vil opdatere, når jeg får svar.
Dansker i England skriver: Det håber jeg også, tak. Jeg vil opdatere, når jeg får svar.
Så vil jeg vente spændt, med krydsede fingre!
Dansker i England skriver: Hej alle. Jeg er nu kommet hjem fra lægen med endnu en negativ test!! På torsdag skal jeg have taget blodprøve og få målt hcg, og så må vi se, hvad den siger. Tak til alle jer, der har krydset fingre for mig. Jeg håber stadig, den er der
Jeg krydser stadig alle mine små fingre for jer!
Håber at blodprøven bringer jer godt nyt, så i endelig kan få jeres lille drømme-bebs!
Følger spændt med på sidelinien!
Knus Vinni.
VNB skriver: Jeg krydser stadig alle mine små fingre for jer! Håber at blodprøven bringer jer godt nyt, så i endelig kan få jeres lille drømme-bebs! Følger spændt med på sidelinien! Knus Vinni.
Tusinde tak skal du have. Jeg skal nok opdatere, naar jeg faar svar.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128