Uha, lykken vil ingen ende ta'.. - Jo den vil.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. april 2010

L-Mortil3

ØV! Hvor er jeg bare trist lige nu...

Casie (vovsen) har haltet i 2 dage, det har ikke været slemt så længe vi går og leger, men har han lige lagt ned kan han næsten ikke komme igang igen...

Var så ved dyrlægen idag, bassen havde 39,4 i feber og knas med hofterne og er sendt til røntgen i morgen...

Han blev lige 2 år i fredags, og jeg kan bare slet ikke bære hvis der skulle vise sig at være noget med hofterne.

ØV for en møg dag, vil i ikke krydse fingre for ham i morgen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Gellan

Hvor ser han bare nuttet ud på billedet

Mine fingrer er

Anmeld

13. april 2010

Kruse90

jeg krydser også ALT hvad jeg kan søde.
Hvor er han dog bare dejlig

Anmeld

13. april 2010

line melias mor

åhhhh hvor er han dejlig krydser alle mine fingre og tæer og min datters fingre også

Anmeld

13. april 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Casie (vovsen) har haltet i 2 dage, det har ikke været slemt så længe vi går og leger, men har han lige lagt ned kan han næsten ikke komme igang igen...

Var så ved dyrlægen idag, bassen havde 39,4 i feber og knas med hofterne og er sendt til røntgen i morgen...

Han blev lige 2 år i fredags, og jeg kan bare slet ikke bære hvis der skulle vise sig at være noget med hofterne.

ALT hvad jeg overhovedet kan..

Han er ellers så dejlig... håber virkelig ik der er noget alvorligt med ham... 

Anmeld

13. april 2010

L-Mortil3

Tak for alt det krydsede!

Det ser ud til hans smertestillende virker, nu laller han glad rundt! Håber godt nok det bare er en lille betændelsestilstand eller noget andet der er let at behandle!

Anmeld

13. april 2010

Ina33

Line&Liam skriver:

Hold da helt op hvor er han smuk.....

Jeg krydser alt hvad jeg kan i morgen....

Louise

Anmeld

13. april 2010

Bayze

Line&Liam skriver:

Jo vi vil! Jeg krydser gør jeg! Hvor er det en vildt dejlig hund

Anmeld

13. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jo,jeg krydser bestemt også for din dejlige vovse

Anmeld

13. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg krydser løs, søde

mine forældres golden (blev 3 år i går) havde noget knas med hofterne/skuldrene sidste år og det er helt væk nu! Hun blev skånet mht trapper osv og så gik det i sig selv, så jeg håber det bare er en fase de smukke vovser skal igennem

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.