Positiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. april 2010

Tro på dig selv.

Hej

Jeg vil gerne lige høre om nogle af jer her inden kender til, hvis man er gravid, men er begyndt, at bløde om en test, så godt kan vise positiv.

Jeg har tirdagen efter påske taget en test, som viste jeg var gravid. Her i søndags begyndte jeg så, at bløde. Jeg var lægen i dag onsdag, og en test viste forsat, jeg er gravid. Jeg fik taget en blodprøve, som jeg vil få svar på torsdag morgen.

Jeg har ikke ondt eller noget, men har blødt som ved alm mens.

Men kan en test vise positiv, hvis man er ved at abortere??????????????

Susanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Jordbærpigen

Man kan sagtens have almindelig mens, selvom man er gravid. Så lad os håbe, at det blot er derfor du bløder..

Anmeld

13. april 2010

Tro på dig selv.

Man kan sagtens have almindelig mens, selvom man er gravid. Så lad os håbe, at det blot er derfor du bløder..

ja det har jeg godt hørt, men man er jo så nervøs ikke. Men ja vi håber godt også på, at vi ikke er igang med og mistet den. Men blødninger er mere eller mindre også stoppe igen.

Susanne.

Anmeld

13. april 2010

oo

ja, en test vil som regel vise positiv i et lille stykke tid efter en abort. det tager noget tid før HCG-niveauet er helt i bund igen efter en graviditet - også selvom den var kort. Det er højst sandsynlig derfor din læge har taget en blodprøve - for at holde øje med at HCG-niveauet falder. hvis ikke, skal du have fjernet det der sidder tilbage og får det til at stige.

MEN man kan også, som en allerede har skrevet, bløde "helt almindeligt" og stadig være gravid, så jeg vil krydse fingre for at det sidste er tilfældet for dig

Anmeld

13. april 2010

Mettemus

Enig med Tjuhl.

Synes i øvrigt at det er ret længe du skal vente med at få svar på dine blodprøver? Har selv prøvet af få taget samme slags prøver (gætter jeg da på - for at tjekke hCG-tallet?), hvor jeg fik svar senere samme dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.