Positivt test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.580 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. april 2010

Tro på dig selv.

Hej

Jeg vil gerne lige høre om nogle af jer her inden kender til, hvis man er gravid, men er begyndt, at bløde om en test, så godt kan vise positiv.

Jeg har tirdagen efter påske taget en test, som viste jeg var gravid. Her i søndags begyndte jeg så, at bløde. Jeg var lægen i dag onsdag, og en test viste forsat, jeg er gravid. Jeg fik taget en blodprøve, som jeg vil få svar på torsdag morgen.

Jeg har ikke ondt eller noget, men har blødt som ved alm mens.

Men kan en test vise positiv, hvis man er ved at abortere??????????????

Susanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

karina1980

ja det kan den sagtens du har jo stadig produceret hormonet og det tager lidt tid før det er ude af kroppen,

jeg ved at da jeg fik en sa i sin tid, testede jeg posetiv 14 dage efter, men tallet i min blodprøve var faldende

Anmeld

13. april 2010

blomst84

Ja den kan du sagtens! har selv haft 2 gange SA og der er gået et par uger inden graviditetshormoner HCG er faldet.. havde en spontan abort for en uge siden og har stadig hormonet i kroppen... er det frisk blod du bløder?? og har du mens smerter?

Anmeld

13. april 2010

Tro på dig selv.

Ja den kan du sagtens! har selv haft 2 gange SA og der er gået et par uger inden graviditetshormoner HCG er faldet.. havde en spontan abort for en uge siden og har stadig hormonet i kroppen... er det frisk blod du bløder?? og har du mens smerter?

Ja det frisk blod men ingen smerter...

Anmeld

14. april 2010

blomst84

Susanne27 skriver:

Ja det frisk blod men ingen smerter...

for at det bare er lidt blod 

Anmeld

14. april 2010

Lon1976

Susanne27 skriver:

Hej

Jeg vil gerne lige høre om nogle af jer her inden kender til, hvis man er gravid, men er begyndt, at bløde om en test, så godt kan vise positiv.

Jeg har tirdagen efter påske taget en test, som viste jeg var gravid. Her i søndags begyndte jeg så, at bløde. Jeg var lægen i dag onsdag, og en test viste forsat, jeg er gravid. Jeg fik taget en blodprøve, som jeg vil få svar på torsdag morgen.

Susanne

Jeg testede netop selv positivt i påsken og har her i weekenden haft svag lys blødning. Jeg ringede så til min læge igår og kom med det samme til en scanning, men de kunne ikke med garanti sige at alt var fint, da jeg kun er 5+4 nu. Men jeg fik så taget en blodprøve og skal igen i morgen har taget en ny blodprøve for at se om hcg-homonet er steget (det håber jeg virkelig den er).

Jeg har desværre ikke nogen rigtige graviditetssymptomer (og det har jeg ellers haft de andre gange, hvor jeg har været gravid, men kan ikke huske hvornår de startede) og havde desværre en SA i januar - håber ikke at det er det skal igennem igen.

Jeg krydser for at alt er vel hos dig

Anmeld

15. april 2010

Tro på dig selv.

Hej

Susanne

Anmeld

15. april 2010

Tro på dig selv.

blomst84 skriver:

for at det bare er lidt blod 

Fik så svar på blodprøve idag. Det så fin ud sagde lægen. Men jeg skal så op og taget en ny på tirsdag samt undersøges...

Det må vel være fordi han endnu ikke kan udlukke, at jeg måske har aborteret...??

Træls man skal vente så længe...

Men håber på det bedste.

Susanne

Anmeld

15. april 2010

Kløver

Susanne27 skriver:

godt det ser positivt ud, lige for at give lidt håb, kan man sagtens få en meget let mens selvom man er gravid, en kendt af mig havde det, og hun har en dejlig søn den dag i dag 

alt er sikkert i skønneste orden

Anmeld

15. april 2010

Kløver

Susanne27 skriver:

godt det ser positivt ud, lige for at give lidt håb, kan man sagtens få en meget let mens selvom man er gravid, en kendt af mig havde det, og hun har en dejlig søn den dag i dag 

alt er sikkert i skønneste orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.