Mangel på respekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juni 2008

Lullaby

Ja det handler mit indlæg altså om :(

Vi holdt barnedåb igår med min svigerinde. Hendes kærestes familie drikker meget og derfor besluttede vi, at det var en alkoholfri fest da de ikke kan styre det og bliver modbydelige. Vi skrev det på indbydelsen, sagde det til alle som spurgte og var rimelig afklarede. Men midt i festen kommer min svigerfar så alligevel og spørger om nogle af deres venner (min svigerinde ville gerne have dem med, da hun har passet deres børn) må få en øl. Min mand som bliver spurgt får sagt ja. Han er midt i en diskussion med en anden så han hører ikke rigtig efter (noget han gør tit) og får bare sagt ja. Da festen er slut, ser jeg de her tomm øldåser og konfronterer min mand med det som er meget ked af det. Men min svigerfar er bare kold. Og det pisser mig bare af. Samtidig da der blev serveret lagkage som en dessert sagde vi, at vi ville sørge for kaffe bagefter. Vi syntes ikke, at der skulle serveres kaffe til desserten. Og nogle af min mands familie gik bare ind og tog en kaffekande alligevel og gemte den under deres bord. Min svigermor fortalte mig det da hun så det. Hun ville ikke blande sig da det var vores fest. Ih. Hvorfor gør folk sådan noget? Jeg syntes det er mangel på respekt. >(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2008

SaNiNa

hvor er jeg da ked af at hører at en barnedåb kan blive så ødelagt pga mangle RESPEKT...

her må der ikke ryge inden for og det respekterr folk heldigvis...

Syntes I skulle tage en snak med din svigerfamilie...

STORT (H) her fra

Anmeld

2. juni 2008

D.B.L

Det er sgu da også irriterende!

Tænker at man skal respektere de "regler" som der nu engang er til div. sammenkomster.

Jeg var selv inviteret til indflytterfest hvor vi blev pænt bedt om at gå på strømpesokker. Og det var måske lidt nederen når man var i fin kjole, men helt ærlig så synes jeg det var helt fair at de havde lavet den regel (det var selvf. pga nye gulve)

Vil bare sige at jeg forstår dig godt og at det er da skørt ikke at kunne undvære øl, kaffe eller for den sags skyld sko nogle timer!

Kh. Ditte

Anmeld

2. juni 2008

Balderson

Hej

Ja herfra synes jeg simpelhen også at det er mangel på RESPEKT over for jer...

Det er jo det samme som at pisse på jeres mening og holdning...

Mvh

Anmeld

2. juni 2008

Stumpen

Simpelthen mangel på respekt!!!
De blev ikke budt en anden gang o

g de ville få grunden at vide, det kan simpelthen ikke passe at man ikke kan overholde de regler der laves af værtsparret...
(H) Anja..

Anmeld

2. juni 2008

charlottekri

det er simpelthen for dårligt!!! hvad er de; små børn??? når du fortæller det lyder det som om i holdt en børnefødselsdag, hvor ungerne tror at de kan gøre hvad der passer dem, når deres forældre ikke er i nærheden...
DIREKTE SØRGELIGT!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.