Ja det handler mit indlæg altså om :(
Vi holdt barnedåb igår med min svigerinde. Hendes kærestes familie drikker meget og derfor besluttede vi, at det var en alkoholfri fest da de ikke kan styre det og bliver modbydelige. Vi skrev det på indbydelsen, sagde det til alle som spurgte og var rimelig afklarede. Men midt i festen kommer min svigerfar så alligevel og spørger om nogle af deres venner (min svigerinde ville gerne have dem med, da hun har passet deres børn) må få en øl. Min mand som bliver spurgt får sagt ja. Han er midt i en diskussion med en anden så han hører ikke rigtig efter (noget han gør tit) og får bare sagt ja. Da festen er slut, ser jeg de her tomm øldåser og konfronterer min mand med det som er meget ked af det. Men min svigerfar er bare kold. Og det pisser mig bare af. Samtidig da der blev serveret lagkage som en dessert sagde vi, at vi ville sørge for kaffe bagefter. Vi syntes ikke, at der skulle serveres kaffe til desserten. Og nogle af min mands familie gik bare ind og tog en kaffekande alligevel og gemte den under deres bord. Min svigermor fortalte mig det da hun så det. Hun ville ikke blande sig da det var vores fest. Ih. Hvorfor gør folk sådan noget? Jeg syntes det er mangel på respekt. >(
Anmeld