Ihhh hvor er jeg stolt <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. april 2010

Mutti2

Ihhhh hvor er jeg altså stolt.... Må dele det med jer.

I sidste uge var jeg ude og spise med min søster. Hun er 18. En utrolig sød og til tider lidt for ærlig pige.

Vi har flere gange haft diskusioner hvor jeg egentligt har følt at hun direkte har sagt til mig at jeg tog det forkerte valg da jeg fik min datter. Så der har været en del fnidder fra min side.

Min familie har generelt haft svært ved at acceptere mit valg.

I sidste uge, mødtes jeg så som sagt med min søster. Hun havde for et par uger forinden fået læsset min sovende datter over i armene pga en hastetur til toilettet  

Da hun havde siddet med den lille sovende Milla-Victoria, der havde puttet sig índ til hende, havde hun siddet og tænkt over når hun engang selv skulle have sådan en lille en..... det skal lige siges at hun hele tiden har sagt at hun skal være 30 før hun får en! Hvis hun overhoved skal have børn.

Efter den aften havde hun så flere gange kommet til at tænke over emnet. Og der havde det slået hende, hvad nu hvis hun ikke kunne blive en lige så god mor som MIG

For, jeg satte jo altid mit barn højere end noget andet, og jeg krøb ned på hendes niveau, og legede med hende, osv. Jeg var jo bare den ideelle MOR.

Og med det forudsætninger vi kommer fra (en mor der slå, kalder os luder, knalder med gud og hver mand med mine søstre i nærheden, ikke tænker på børnenes helbred, bruger alle penge så der ikke er til mad osv.), er det heldigt hvis vi får et normalt familieliv!!

Hvad nu hvis hun ikke kunne klare rollen lige så fantastisk som mig!!

Jeg var helt målløs da hun sagde det, og sad bare med tårerne i øjenene.

Det er sgu da noget en erklæring når man er vandt til at høre fra familien: "synes du ikke du skal blive hjemme og tage ansvar i stedet for den bytur" (der sker gennemsnitligt hveranden mdr)....

Jeg er bare så stolt, og lever stadig højt på det  

Måtte lige dele det med nogen, og hvem andre er bedre end de dejlige og forstående kvinder (og mænd) herinde

Knus Pernille, som bare ikke orker mere eksamenslæsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Ej, sikke da en solstråle historie!

Jeg kan godt forstå, din reaktion, og at du lever højt på det! Det er da altid smadder rart at blive bekræftet i, at det man gør er det rigtige!

Det var dejligt med sådan et positivt indlæg!

Anmeld

13. april 2010

AWO

Tillykke med den kæmpe ros!!

Hvor må det have været dejligt at høre - og så fra en, der betyder så meget for dig, og som egentlig har haft en lidt anden holdning indtil nu.

Det kan du vist godt tillade dig at leve højt på!!

Anmeld

13. april 2010

Ayasmor

Ej hvor er det bare fedt. Jeg ved at det betyder utrolig meget for dig at hun har accepteret og anderkendt dig som mor, og jeg sidder jo helt og jubler på dine vegne.. Denne gang var det så bare fedt at D til tider er hudløst ærlig..

(du skal nok klare den eksamen)

Anmeld

13. april 2010

Kruse90

hvor er det dejligt at få afvide. Sødt at din søster sagde det.

Anmeld

13. april 2010

LinLin

Det kan jeg da godt forstå du lever højt på Fuldt fortjent!

Anmeld

13. april 2010

Mettemus

Det er altid dejligt at få ros, og når det er så flot og fuldt fortjent, synes jeg i hvert fald bare at du skal nyde det og leve højt på det så længe som muligt. Synes dit profilbillede illustrerer det meget godt  Også dejligt at du har fået et bedre forhold til din søster - det er bare lidt nemmere når sådan noget fungerer!

Anmeld

13. april 2010

Ranarupta

Milla-Victoria's mor skriver:

Ihhhh hvor er jeg altså stolt.... Må dele det med jer.

I sidste uge var jeg ude og spise med min søster. Hun er 18. En utrolig sød og til tider lidt for ærlig pige.

Vi har flere gange haft diskusioner hvor jeg egentligt har følt at hun direkte har sagt til mig at jeg tog det forkerte valg da jeg fik min datter. Så der har været en del fnidder fra min side.

Min familie har generelt haft svært ved at acceptere mit valg.

I sidste uge, mødtes jeg så som sagt med min søster. Hun havde for et par uger forinden fået læsset min sovende datter over i armene pga en hastetur til toilettet  

Da hun havde siddet med den lille sovende Milla-Victoria, der havde puttet sig índ til hende, havde hun siddet og tænkt over når hun engang selv skulle have sådan en lille en..... det skal lige siges at hun hele tiden har sagt at hun skal være 30 før hun får en! Hvis hun overhoved skal have børn.

Efter den aften havde hun så flere gange kommet til at tænke over emnet. Og der havde det slået hende, hvad nu hvis hun ikke kunne blive en lige så god mor som MIG

For, jeg satte jo altid mit barn højere end noget andet, og jeg krøb ned på hendes niveau, og legede med hende, osv. Jeg var jo bare den ideelle MOR.

Og med det forudsætninger vi kommer fra (en mor der slå, kalder os luder, knalder med gud og hver mand med mine søstre i nærheden, ikke tænker på børnenes helbred, bruger alle penge så der ikke er til mad osv.), er det heldigt hvis vi får et normalt familieliv!!

Hvad nu hvis hun ikke kunne klare rollen lige så fantastisk som mig!!

Jeg var helt målløs da hun sagde det, og sad bare med tårerne i øjenene.

Det er sgu da noget en erklæring når man er vandt til at høre fra familien: "synes du ikke du skal blive hjemme og tage ansvar i stedet for den bytur" (der sker gennemsnitligt hveranden mdr)....

Jeg er bare så stolt, og lever stadig højt på det  

Måtte lige dele det med nogen, og hvem andre er bedre end de dejlige og forstående kvinder (og mænd) herinde

Knus Pernille, som bare ikke orker mere eksamenslæsning

Ej, hvor dejligt!!!

Så blev du lige to meter højere!  

Anmeld

13. april 2010

FruEllingsen

Sikke en kæmpe ros at få

Det kan jeg godt forstå du er vildt stolt over det er da bare skønt at få afvide især af sin søster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.