Ferie?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. april 2010

Sabsy

Jeg er sat til at føde 17 maj, og min mand og jeg havde snakket om hvad vi gøre ang. ferie..

Vi var ikke på ferie sidste år, da penge ikke var til det, og har i år snakket om at leje et sommerhus på bornholm og rigtig hygge os sammen med vores lille nye søn og vores hund.. Det ville blive omkring Juli mdr. dvs. han er 2 mdr. ca. og jeg ved ikke om det er for tidligt.. ??

Hvornår tog i jeres børn med på ferie første gang og hvor gik turen hen??

Sabrina 35+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Tdittmann

Jeg venter 3.barn her den 12.maj og vi tager på ferie i sommerhus i nordsjælland (bor på fyn) til den tid er "spiren" ca. 3 mdr.

Med barn 1 og 2 var ferie ikke noget problem, da de begge er efterårs/vinterbørn så der har de været ca. ½ år når vi har taget på sommerferie.

Jeg mener, at I sagtens kan tage på ferie i sommerhus på bornholm uden problemer, bare I holder lidt pause undervejs, da det ellers kan blive en lang tur for den lille at sidde i autostolen

Håber I får en god ferie og held og lykke med den lille når den melder sin ankomst

//Tanja

Anmeld

13. april 2010

NinaNymannMadsen

vi har ikke været på ferie endnu, min datter er nu 9 mdr og snart 10 mdr. vi skal på ferie en gang i slut juli start august sammen med mine forældre der er hun blevet 1 år og 1 måneds tid ca..

glæder mig rigtig meget. var dog ude og besøg nogen på en campingplads en måned efter hun var blevet født...

Anmeld

13. april 2010

Muffinmus

Jo mindre jo nemmere at tzge med. så bare smut afsted medjer. I den alder sover de jo mest og er ofte ret nemme at tage med over alt.

Vi havde vores med til kreta da han va 3,5 mr og han nød det selv om det jo foregik i skyggen hele tiden:-)

Anmeld

13. april 2010

Mussen2

Vi var i sommerhus, da vores datter var ca 2 mdr. Vi havde flottet os og lejet et med indendørs pool, sauna og spa. det kostede ikke vanvittig meget og det var en super dejlig ferie. Der var fred og ro og vi kunne hygge og nusse om hinanden, når den lille sov.

Vi kunne ikke rigtig oversku en udenlandsrejse med en nyfødt

Anmeld

13. april 2010

Dansker i England

Da lillepigen var tre måneder var vi i Dk for første gang, og vi har været flere steder siden, men det var den første ferie. Vi boede hos mine forældre, men flyvetur osv gik fint, så jeg ville ikke bekymre mig om at tage den nye med, når han/hun er to mdr.

Anmeld

13. april 2010

Loa

Vi skal selv i sommerhus med min familie når vores lille er 1 måned... Regnede ikke med det ville blive noget problem, da det bare er ren afslapning....

Og bliver det er problem er vi heldigvis ikke mere end en 1 1/2 times kørsel hjemmefra og så trisser vi bare hjem ad igen.....

Men tror det bliver hyggeligt at komme lidt væk hjemmefra, og man ikke selv skal tænke på madlavning og rengøring

Anmeld

13. april 2010

Corn

Ja jo mindre de er, jo nemmere er de at have med...

Så snart de selv kommer omkring, så kan det godt være anstrengende at være uden for egne og børnevenlige rammer... Så afsted med jer...

Anmeld

13. april 2010

MiMa

Det bliver helt sikkert rart for Jer med lidt luftforandring. Så længe I bare ikke har urealistiske forventninger til hvor meget I vil nå på ferien så er det ikke noget problem.

Vi tager selv til Frankrig i midten af maj. Der er den mindste 3,5 måned og det har jeg absolut ingen bekymringer ved.

Anmeld

13. april 2010

Mie A

Vi var i sommerhus, da vores nummer to var 10 dage gammel. Det var super nemt. Han krævede mad hver 2-3 time (men da jeg ammede var det jo altid med på farten) og ellers sov han det meste af tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.