er så glad:D må lige dele min lykke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. april 2010

Kruse90

Hej i dejlige kvinder.

Må altså bare lige ud med min lykke Har fundet en hest at ride.
Jeg har redet alt den tid jeg kan huske tilbage. har selv haft hest. Men solgte for 3½ år siden. Har så redet en siden men det er to år siden. Men nu har jeg igen fundet en super dejlig Hoppe,.
Er så glad. Måske det også hjælper med at få projekt baby tankerne lidt på afstand 
Nå men her en det smukke vidunder
http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=38687

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg. andet end fortælle hvor glad jeg er for at komme igang med at ride igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

BinaMor

tillykk! heste er vidunderlige til ats kabe sindsro

Anmeld

13. april 2010

Kruse90

gabriellasmor skriver:

tillykk! heste er vidunderlige til ats kabe sindsro

Ja meget

Anmeld

13. april 2010

RumlesMor

Hvor er det dejligt...drømmer også om at starte op på heste-hygge igen. Har redet i MANGE år, men måtte opgive det pga. tidsmangel da jeg flyttede til byen. Men drømmer da om en halvpart, og at kunne tage ungerne med på gården...

Anmeld

13. april 2010

Kruse90

RumlesMor skriver:

Hvor er det dejligt...drømmer også om at starte op på heste-hygge igen. Har redet i MANGE år, men måtte opgive det pga. tidsmangel da jeg flyttede til byen. Men drømmer da om en halvpart, og at kunne tage ungerne med på gården...

det er også bare SÅ fantastisk.
Elsker den ro man har når man er sammen med det skønne store dyr.
Man får et specielt bånd til de kære venner.
Et bånd som hestefolk kun forstår.

Håber du kommer igang igen når du finder tid til det

Anmeld

13. april 2010

Pia.

Kruse90 skriver:

Hej i dejlige kvinder.

Må altså bare lige ud med min lykke Har fundet en hest at ride.
Jeg har redet alt den tid jeg kan huske tilbage. har selv haft hest. Men solgte for 3½ år siden. Har så redet en siden men det er to år siden. Men nu har jeg igen fundet en super dejlig Hoppe,.
Er så glad. Måske det også hjælper med at få projekt baby tankerne lidt på afstand 
Nå men her en det smukke vidunder
http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=38687

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg. andet end fortælle hvor glad jeg er for at komme igang med at ride igen.

Wauu hvor er hun lækker, kan godt forstå du er glad... jeg savner virkelig også at ride igen.. har haft hest siden jeg var barn, men solgte den sidste dv'hoppe for nogle år tilbage, da tiden og økonomien med tre børn desværre ikke hang sammen mere, så begyndte jeg for et par år siden at ride igen privat, men det løb desværre også ud i sandet...

Glæder mig til at høre mere om dig og den skønne hoppe...

Knus fra Pia. lidt misundelig

Anmeld

13. april 2010

Kruse90

Pia. skriver:

Wauu hvor er hun lækker, kan godt forstå du er glad... jeg savner virkelig også at ride igen.. har haft hest siden jeg var barn, men solgte den sidste dv'hoppe for nogle år tilbage, da tiden og økonomien med tre børn desværre ikke hang sammen mere, så begyndte jeg for et par år siden at ride igen privat, men det løb desværre også ud i sandet...

Glæder mig til at høre mere om dig og den skønne hoppe...

Knus fra Pia. lidt misundelig

ja hun er bare dejlig.
Jeg glæder mig også til at fortælle mere Når jeg har lært hende bedre at kende.

Jeg håber du en dag finder tid igen Men ja det er nok lidt svært ved 3 børn

Anmeld

13. april 2010

otlitrom

Hvor er det dejligt, søde! Så kan du tænke på noget helt andet, og stresse af. Og blive blæst godt igennem!

Dejligt for dig, det bliver du helt sikkert glad for! Har ikke det der minder om forstand på heste, men den er flot synes jeg

Knus

Anmeld

13. april 2010

Kruse90

kitty skriver:

Hvor er det dejligt, søde! Så kan du tænke på noget helt andet, og stresse af. Og blive blæst godt igennem!

Dejligt for dig, det bliver du helt sikkert glad for! Har ikke det der minder om forstand på heste, men den er flot synes jeg

Knus

tak søøde
Ja hun er super smuk.
Jeg håber også det kan hjælpe lidt på at tænke på noget andet
Glæder mig til flere timer med hende

Anmeld

13. april 2010

Trolde_mor

Ej hvor er hun bare lækker. Kan godt forstå du er super glad og glæder dig til nogle skønne timer på hende

Er sikker på det nok skal hjælpe på projekt baby

- og hvor er du bare heldig hehe.. elsker selv heste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.