Koncert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.576 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. april 2010

C-Posey

Hvordan og hvorledes skal jeg forholde mig??

Jeg skal til koncert (Techno) I slutningen af Maj, hvor jeg til den tid vil være ca. 12 uger henne, har det nogen påvirkning på barnet at jeg går til koncert, hvor bassen nok kan være lidt høj?

Jeg har selvfølgelig også tænkt mig at forhøre mig med min læge, ville bare lige vende det her også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

N&J

Jeg tog til roskilde, da jeg var 8 uger henne, og oplevede under netop en koncert med meget høj bas at jeg virkelig fik det ubehageligt, min mor tjekkede så på nettet og der er noget med at de lydbølger der er ved høj musik kan være med til at fremprovokere en abort (antageligt, og det var nok for mig), jeg holdte mig langt i udkanten af alle koncerter efter det.. ud over det vil jeg sige at jeg senere i graviditeten har været til dragshow hvor bassen også var høj og her fik jeg det virkelig ikke godt, men tror det er meget forskelligt fra person til person, men medmindre det er udenfor, hvor du så kan stille dig i udkanten og langt væk fra højtalerne, så var jeg sku nok blevet hjemme, især fordi du ikke er længere henne.. men ellers må du jo bare gå hvis du får det skidt, det er jo dit valg, kan dog godt forstå du vil afsted.. og lægen vil sku sikker sige som alle læger siger, en graviditet er ikke en sygdom, og du kan det samme som før, med meget få undtagelser..  

Anmeld

13. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Da jeg var 4 mdr. henne var jeg til moi Caprice koncert.Det er selvfølgelig ikke så vildt,men jeg stod op ad scenen,lige ved siden af en højtaler,og jeg mærkede ikke noget til det.

Anmeld

13. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Pernilleh skriver:

Da jeg var 4 mdr. henne var jeg til moi Caprice koncert.Det er selvfølgelig ikke så vildt,men jeg stod op ad scenen,lige ved siden af en højtaler,og jeg mærkede ikke noget til det.

Eeeelsker Moi Caprice

Jeg har været til en masse små og store koncerter, senest Kent i 34.uge og Dizzy Mizz Lizzy for 2 uger siden, og det gik fint. Jeg sørgede for at stå væk fra højtalerne og var meget opmærksom på min krop imens.

Bare man passer på, så sker der vel ikke noget ved det?

Anmeld

13. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Rosa skriver:

Eeeelsker Moi Caprice

Jeg har været til en masse små og store koncerter, senest Kent i 34.uge og Dizzy Mizz Lizzy for 2 uger siden, og det gik fint. Jeg sørgede for at stå væk fra højtalerne og var meget opmærksom på min krop imens.

Bare man passer på, så sker der vel ikke noget ved det?

Neeej,hvor herligt,det gør jeg ogsåHar du set dem live?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.