Idag kl 6.30 kom min gravide kat ind og lagde sig o soveværelset under vores seng... Kort tid efter begynder hun og spinde og hyle højt, så der vidste jeg bare, at nu var hun altså gået i veer!! Så jeg skyndte mig og finde hendes fødekasse frem, få hende rykket derover i, og vupti kl 7.05 kom den første lille søde killing til verden
Da nr. 2 kommer til verden er jeg ikke hjemme, da jeg lige skulle aflevere min datter og køre min kæreste på arbejde, men der er kommet omkring kl 7.30, for jeg er hjemme 7.35 og der ser jeg den ene killing ligge meget våd og snasket.... Kl ca 8.00 der kommer den tredje killing til verden, som udmiddeltbart er den sidste, fro der er ikke kommet flere siden!!
Så jo sørme så, nu jeg har tre fantastiske killinger... Moderen som har født dem er norsk skovkat fra sin mor af, men hende far er dog ukendt
Og faderen til de tre killinger jeg har rendende nu, er desværre også ukendt.. Men én ting er sikkert, det er ikke min egen hankat der har gjort hende gravid, for han er kastereret.. hehe...
Der skal nok komme billeder ind af dem senere, men lige nu skal de lige have lov til og have lidt freed og ro!! Og er folk interesseret i og købe en, siger I bare til...
Anmeld