Så kom kvalmen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. april 2010

mullesmith2

Puuuha da så ramte kvalmen mig, vågnede med klam kvalme klokken 6.30 var lige ved at kaste op i sengen....  Det var dog modbydeligt. Nå men ville bare lige brokke mig lidt hehe. Kram Mullemsith 6+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

C-Posey

øv øv, det er så ubehageligt! Det er heldigvis ikke kommet til mig endnu! Men tror desværre ikke jeg går fri...

Håber det går hurtigt over for dig

Camilla 4+4

Anmeld

13. april 2010

Lon1976

mullesmith2 skriver:

Puuuha da så ramte kvalmen mig, vågnede med klam kvalme klokken 6.30 var lige ved at kaste op i sengen....  Det var dog modbydeligt. Nå men ville bare lige brokke mig lidt hehe. Kram Mullemsith 6+1

Har du fået andre graviditetssymptomer?

Jeg har slet ingen og det bekymre mig

Anmeld

13. april 2010

NoName

mullesmith2 skriver:

Puhh, jeg føler med dig, håber du slipper nemt om ved det og kan "nøjes" med kvalme uden opkast. Husk endelig at hold dig laaangt væk fra ingefær i ALLE afskygninger...

NoName 24+6

Anmeld

13. april 2010

Thildesmor

puh ha ikke så rart, havde heldigvis ikke selv noget kvalme, men har hørt fra flere at en marie kiks inden man hopper ud af sengen skulle gøre underværker. Kan desværre ikke fortælle dig om det virker, men det er måske et forsøg værd

Anette 36+2

Anmeld

13. april 2010

mullesmith2

det hjælper bare at spise lidt når man står op.  frygter det bliver værrer.

Anmeld

13. april 2010

Orkide86

Din stakkel, det er bare det væreste..

Anmeld

13. april 2010

VIPpigen

mullesmith2 skriver:

Arr, jeg er lige 2 dage efter dig, er 5+6 i dag, håber sq ikke jeg vågner med slem kvalme, om nogen dage, selvom jeg har haft en lille smugle.

Anmeld

13. april 2010

mullesmith2

VIPpigen skriver:

Arr, jeg er lige 2 dage efter dig, er 5+6 i dag, håber sq ikke jeg vågner med slem kvalme, om nogen dage, selvom jeg har haft en lille smugle.

Nej det var godt nok træls at vågne op til træls kvalme.... puha. men det hjælper at spise lidt med det samme

Anmeld

13. april 2010

VIPpigen

mullesmith2 skriver:

Nej det var godt nok træls at vågne op til træls kvalme.... puha. men det hjælper at spise lidt med det samme

Det skal jeg da lige huske, gruer ellers for det når det kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.