Troede kun det skete i reklamer...Hehe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

mama09

haha grineren - så sjovt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Ida.

HAHA hvor er han SKØN altså og så må jeg til min gru erkende, at vi har en skuffe, der ligner den der til forveksling - både af placering og indhold  til gengæld går vores køkken, alrum og stue ud i ét, så det er næsten umuligt for ungerne at være alene i køkkenet uden opsyn...

Anmeld

13. april 2010

oo

aaaaaah hvor godt! det skal jeg liiiige vise Søren når han  kommer hjem - vi havde en lang snak om børnesikring af køkkenet den anden dag. han mente det var helt overflødigt, men jeg havde lige stået i køkkenet med Frøken Carla på 2 1/2 og hun åbnede jo ALT, selv ovnen!!

Anmeld

13. april 2010

Karo

13. april 2010

Jules

bondepigen skriver:

Hahahaha, savnede han sneen?

Hihi....Han kunne ikke lide den kolde sne  Men den her omgang var hvis noget der var godt

Anmeld

13. april 2010

Jules

Tjuhl skriver:

aaaaaah hvor godt! det skal jeg liiiige vise Søren når han  kommer hjem - vi havde en lang snak om børnesikring af køkkenet den anden dag. han mente det var helt overflødigt, men jeg havde lige stået i køkkenet med Frøken Carla på 2 1/2 og hun åbnede jo ALT, selv ovnen!!

Ja... Man skal virkelig være over dem...Hehe.

Tror os jeg skal have fat i noget til skufferne For nu kan han åbne døre så.... Ja syntes det er nok at holde øje med...Hehe

Anmeld

13. april 2010

Jules

idamaria83 skriver:

HAHA hvor er han SKØN altså og så må jeg til min gru erkende, at vi har en skuffe, der ligner den der til forveksling - både af placering og indhold  til gengæld går vores køkken, alrum og stue ud i ét, så det er næsten umuligt for ungerne at være alene i køkkenet uden opsyn...

Hvor lækkert...jeg ville også gerne have et køkken alrum... Men væggen er bærende så den går ikke :( Øv øv

Anmeld

13. april 2010

Bondepigen

Jules skriver:

Hihi....Han kunne ikke lide den kolde sne  Men den her omgang var hvis noget der var godt

Hihi, han er så kær!

Anmeld

13. april 2010

Barbamama

Jules skriver:

Ja her skal i så se Viktors seneste narrestreger

Jeg var ved at tørrestøv af i stuen mens Viktor rendte rundt og luft tørrede efter sit bad.... Hmmm.... Jeg tror så at knægten leger med noget af sit legetøj ude i køkkent fordi han morer sig højlydt...

Men næh nej.....

Her er Viktor med maizena og salt over det hele...

Sikke et rengøringsarbejde

Ha ha ha ha nej nej nej....

Anmeld

13. april 2010

Vinker

Hihiiiiii, ååååh Viktor din dejlige dreng - En perfekt drengestreg  Han har virkelig haft det sjovt!

Og ja det skulle bare ha været fra kornkammeret så var det lige som i reklamen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.