gravid med neagtiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. april 2010

mari1534

Hej

hvad er jeres erfaringer mht negative test?

Jeg har uregelmæssig/ingen menstruation, så ved derfor ikke præcis ægløsning eller om jeg har overhovedet.

jeg ammer stadig min datter om morgenen (15mdr)

Jeg ved at undfangelsen kan være sket ca 1 marts.

min mave er hård og vokser, sidst jeg var gravid voksede jeg MEGET hurtig - fra uge 6/7 kunne jeg ikke lukke mine bukser. Synes jeg kan mærke lidt mens-smerter/ligament smerter, har lidt kvalme og besvimede faktisk den anden dag, da jeg rejste mig hurtigt op, jeg havde ekstremt lav blodprocent sidst. Jeg bliver meget nemt gravid (4 gange i første forsøg)

MEN tests siger negativ, så jeg har slået tankerne ud af hovedet. Men synes altså min mave er ret stor og rund og hård i forhold til, at jeg faktisk har spist meget sundt et par måneder for at slippe af med de sidste kilo fra sidste graviditet. Jeg er eller en alm/slank pige.

Er der nogle der kender noget til at teste negativt et stykke henne i graviditeten ?

Mvh Maria (lidt spændt alligevel)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

mari1534

glemte at sige at jeg faldt i søvn i dag og er generelt meget træt, og jeg er ellers ALDRIg træt

Anmeld

12. april 2010

otlitrom

Det er desværre rigtig svært at sige, når man ikke selv står i situationen.

Jeg ser de eneste muligheder som en tur til lægen, for at få tjekket, hvorfor du er så skidt tilpas.. Eller vente os se om mens kommer, og evt. teste senere... Det er ikke alle der danner hcg lige hurtigt...

Jeg håber du får det svar du ønsker!

-Kitty

Anmeld

13. april 2010

C-Posey

Jeg har oplevet noget af det samme. Jeg havde gået et stykke tid og haft på fornemmelsen at jeg nok var gravid, men da jeg tog en test (det var om torsdagen) var den negativ  MEN da jeg stadig ikke havde fået min mens lørdag aften tog jeg lige chancen igen, og der var den positiv  så der er helt sikkert mulighed for at den kan vise negativ, selvom den faktisk er positiv.

Håber det bedste for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.