Til jer der løber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor tit kan man løbe i opstarten? Jeg har været igang 2 ugers tid, og løber 2-3 gange i ugen. Vil gerne optimere til hver anden dag. Kan jeg gøre det nu, eller skal jeg vente nogle uger ?

Jeg løber pt. ca 3 km, med 2 små pauser. Vil gerne op på 5 km uden pause.

Skal være klar til Kvindeløb d. 21/6.

Håber nogen kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Kloster

Hej.

Jeg løber. Jeg løber intival-løb efter et løbeprogram.

Desværre har jeg ikke rigtig kunne finde ud af, hvad program, jeg har skullet holde mig til, så jeg har trådt lidt i stampe. MEN jeg har løbet 3 x ugl og ydet mit bedste under hver træning.

Men jeg kan anbefale dig at finde løbeprogrammer på www.iform.dk og www.femina.dk

Begge har rigtig gode programmer til helt begyndere.

Jeg er meldt til I Form kvindeløb og Femina kvindeløb i Aalborg. Men det vigtige for mig er, at jeg får startet langsomt og stabilt op, så jeg tilsidst kan løbe 5 km. Det er mit mål... Men jeg når ikke mit mål inden kvindeløbene. Men jeg skal nok nå målet engang inden sommeren.

Jeg har læst flere stader, at man kun bør løbe 3 x ugl. Men at man de andre dage kan motionere på anden vis, for måske at få bedre kondi til at opnå hurtigere løb og længere distance...

Men du kan læse en helt masse om træningen på I form's hjemmeside.

VH Kloster

Anmeld

13. april 2010

Lone Jakobsen

jeg er lige startet op igen. jeg løber hver anden dag, ca 3 km. i starten var det mest gang, men nu er det mere løb. og jeg har lige sænket turens længde med 5 min

Anmeld

13. april 2010

Lullaby

Hvor tit kan man løbe i opstarten? Jeg har været igang 2 ugers tid, og løber 2-3 gange i ugen. Vil gerne optimere til hver anden dag. Kan jeg gøre det nu, eller skal jeg vente nogle uger ?

Håber nogen kan hjælpe.

Jamen så ses vi nok derinde. Melder mig til her i næste uge  Jamen jeg løb en tur som jeg vidste var på 5 og så løb jeg ellers 2 gange om ugen. Nu kan jeg løbe 5 kim

Anmeld

13. april 2010

Ina33

Alexis skriver:

Håber nogen kan hjælpe.

Da jeg engang i sin tid startede op, startede jeg med at løbe hver anden dag. Jeg løb 3 km. af gangen, det vigtige for mig var ikke tiden, men at kunne LØBE hele vejen. Faktisk har jeg på ALLE mine løbeturer - lige fra dag 1 - løbet hele vejen (På nær lige én gang, hvor jeg blev hentet af ambulance ). Mit tempo har til tider været ekstrem lavt, men jeg ville hellere løbe hele vejen, end løbe for hurtigt. Men det er jo meget forskelligt hvordan folk bedst kan lide det.

Jeg tror sagtens du kan løbe hver anden dag, men pas på du ikke løber for langt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.